آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب ۹۸» از فردا

ثبت‎نام کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب ۹۸» از فردا در سراسر کشور آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۵۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ - 30June 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌توانند از (دوشنبه ۱۰ تیر) با مراجعه به سایت tarh.ketab.ir نسبت به ثبتنام در طرح «تابستانه کتاب ۹۸» اقدام کنند.

یازدهمین دوره طرح «توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها» با عنوان (تابستانه کتاب ۹۸) با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» از سه‌شنبه ۲۵ تیر تا سه مرداد به مدت ۱۰ روز در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان‎ها آغاز و در شهر تهران از ۲۷ تیر تا سه مرداد به مدت هشت روز کتاب‌های تالیفی با کمک هزینه خرید ۲۵ درصد و کتاب‌های ترجمه با کمک هزینه خرید ۱۵ درصد عرضه می‌شود.

بر اساس این گزارش، حداکثر یارانه اختصاصی به هر کتابفروشی، میزان و درصد مشارکت کتابفروشی­‌ها در تخصیص یارانه بر اساس اعتبار کلی طرح تعیین و قبل از شروع طرح اعلام خواهد شد.

در این طرح سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک‌صد و بیست هزار تومان است و مدت زمان تسویه حساب طرح با کتابفروشی‌ها، بین چهار تا شش ماه خواهد بود.

کتابفروشی‌های عضو طرح «تابستانه کتاب ۹۸»، جهت تایید شرکت در طرح تابستانه نیاز به ثبتنام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار