همسر شهید عیسی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ایران در صف اول مبارزه با تروریست‌ها قرار دارد/ آینده درخشانی در انتظار جبهه مقاومت است

«صفاء مقلد» با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در صف اول مبارزه با گروهک‌های تروریستی قرار دارد، گفت: به لطف رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و وجود سیدحسن نصرالله و فداکاری و روحیه جهادی رزمندگان محور مقاومت، آینده روشنی در انتظار این جبهه است.
کد خبر: ۳۵۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ - 01July 2019

ایران در صف اول مبارزه با تروریست‌ها قرار دارد/ آینده درخشانی در انتظار جبهه مقاومت است«صفاء مقلد» همسر شهید حاج «محمد عیسی» از شهدای محور مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در صف اول مبارزه با گروهک‌های تروریستی قرار دارد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه از گروه‌های مقاومت اسلامی در تمامی زمینه‌ها حمایت و در کنار آن‌ها با گروهک‌های تروریستی مبارزه می‌کند، به خانواده‌های شهدای مقاومت نیز بی‌تفاوت نیست.

همسر شهید عیسی با بیان اینکه نسبت به خانواده‌های شهدا نباید بی‌تفاوت بود، چون این خانواده‌ها امانت شهدا نزد ما هستند، گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران به خانواده‌های شهدا اهمیت زیادی قائل است؛ چون اعتقاد دارد که رسیدگی به خانواده‌های شهدا مثل پاسداشت از خون شهداست.

وی با تاکید بر اینکه غربی‌ها تلاش می‌کنند، ریشه و بنیان خانواده‌ها را سست کند، گفت: اهمیت دادن به خانواده‌های شهدا که عزیزانشان را تقدیم اسلام کرده‌اند، ضروری و مهم است.

مقلد درخصوص قرار گرفتن اسم گروه‌های مقاومت در لیست گرو‌های تروریستی توسط آمریکایی‌ها تصریح کرد: قرار گرفتن اسم این گروه‌ها در لیست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکایی‌ها موضوع جدیدی نیست که ما را غافلگیر کند، آن‌ها از بدو تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب الله و سایر گروه‌های مقاومت همواره تلاش می‌کنند که جلوی پیشرفت این گروه‌ها را بگیرند، ولی نمی‌توانند، برهمین اساس است که از شدت عصبانیت اسم آن‌ها را در زمره گروه‌های تروریستی قرار می‌دهند. این نام‌گذاری‌ها از سوی آمریکایی‌ها از ارزش و تاثیرگذاری این گروه‌ها کم نخواهد کرد.

وی درخصوص آینده محور مقاومت نیز گفت: به لطف رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) و سید حسن نصرالله و فداکاری و روحیه جهادی رزمندگان محور مقاومت، آینده روشنی در انتظار این جبهه است.

به گزارش دفاع‌پرس، شهید حاج محمد عیسی در سال 1971 در شهرک عربصالیم از توابع ارتفاعات اقلیم التفاح در حومه شهر نبطیه در جنوب لبنان به دنیا آمد. وی پس از نزدیک به 33 سال جهاد و فرماندهی، در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به کاروان نیروهای ایرانی و لبنانی محور مقاومت اسلامی (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب‌الله لبنان) در جاده مزارع «امل» در حومه قنیطره در شرق ارتفاعات جولان در تاریخ 18 ژانویه 2015 (28 دی 1393) به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها