سخنگوی جبهه خط امام و رهبری:

نباید با کانال مالی «اینستکس» امیدوارانه برخورد کرد

«سیدکمال سجادی» با بیان این‌که موضوعاتی که اروپا در اینستکس مطرح می‌سازد، اصلاً منطبق با خواسته ما نیست، گفت: نباید به این کانال مالی خیلی خوش‌بین بود و نباید امیدوارانه برخورد کرد.
کد خبر: ۳۵۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ - 01July 2019

نباید با کانال مالی «اینستکس» امیدوارانه برخورد کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سیدکمال سجادی» سخنگوی جبهه خط امام و رهبری در گفت‌وگو با «آنا»، اظهار داشت: اگر اروپایی‌ها به وعده‌هایی که داده‌اند به‌طور صحیح عمل کنند، قطعاً می‌توان به آینده روابط با اروپا امید پیدا کرد؛ در غیر این‌صورت نباید آن‌ها انتظار روابط گسترده را با ما داشته باشند.

وی با اشاره به احتمال راه‌اندازی اینستکس، گفت: این کانال مالی باید فراگیر باشد و تمامی ابعاد اقتصادی را که در برجام آمده است، مثل خرید قطعات مورد نیاز صنایع مختلف، خرید کالاهای مورد نیاز و یا حتی تضمین خرید نفت و سهولت در انتقال منابع درآمدی آن را شامل شود.

سخنگوی جبهه خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: اروپا نباید در این زمینه تبلیغاتی برخورد کند و نباید طوری جلوه دهد که به تعهدات‌شان پایبند هستند؛ درصورتی‌که این‌‌گونه نیست و اروپا تا به امروز به تعهدات خود عمل نکرده‌ و موضوعاتی را در اینستکس مطرح می‌سازد که اصلاً منطبق با خواسته ما نیست.

سجادی افزود: با مشاهده و بررسی واقعیت‌ها به این نتیجه می‌رسیم که نباید به این کانال مالی خیلی خوش‌بین بود و نباید امیدوارانه برخورد کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار