برگزاری نشست و گفتمان‌سازی بیانیه «گام دوم انقلاب» در زاهدان

نشست استانی تبیین و گفتمان‌سازی بیانیه «گام دوم انقلاب» در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور علمای شیعه و سنی برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ - 01July 2019

برگزاری نشست و گفتمان سازی بیانیه « گام دوم انقلاب» در زاهدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، نشست استانی تبیین و گفتمان‌سازی بیانیه «گام دوم انقلاب» امروز در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور علمای شیعه و سنی، بسیجیان و کارمندان برگزار شد.

سردار «حسین نجات» معاون فرهنگی سازمان بسیج در این نشست اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب یک بیانیه نیست بلکه یک منشوری است که عزت چهل ساله انقلاب در آن بیان شده است.

وی افزود: این بیانیه تأکید بر پبشرفت صنعتی، علمی، اخلاقی دارد و باید به گفتمان عملی تبدیل شود، چشم انداز امروز انقلاب اسلامی به دنبال تحقق نوین تمدن اسلامی است.

در ادامه سردار «امان‌الله گستاسبی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز شکر نعمت انقلاب اسلامی بر همه ما واجب است، راه نورانی که امام خمینی به ما نشان دادند راه بیداری ملت‌های اسلامی بوده و هست.

گشتاسبی عنوان کرد: امام خمینی با این حرکت بزرگ و انقلابی که انجام دادند، اسلام یک بار دیگر محوریت خود را شناخت، انقلاب اسلامی ایران هیچ روزی را در تاریخ سراغ ندارد که دشمنان برای آن نقشه نریخته باشند تا آن را از مسیر اصلی منحرف کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: امام خمینی راه و روش زندگی زیر سایه اسلام و قرآن و خدا را برای ما تبیین کرد، دشمن علیه ما توطئه میکند زیرا ما معادلات آن را بهم ریختیم پس با صلابت در مسیر خود حرکت می‌کنیم.

وی بیان داشت: ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باعث افتخار است و دشمن این روزهای عزت و اقتدار ایران اسلامی را نمی‌خواهد.

سرهنگ پاسدار «علی متعهدی‌نژاد» مسئول معاونت فرهنگی هنری بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ادامه این نشست عنوان کرد: دشمن سعی می‌کند ما ندانیم کجا ایستاده‌ایم، ولی رهبر معظم انقلاب نشان دادند ما در بلندای تاریخ ایستاده‌ایم.

این مسئول گفت: این بیانیه در نوع خودش بی‌نظیر است و این اولین بار است که در تاریخ انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب اسلامی و بالاترین مقام نظام بیانیه‌ای صادر می‌کنند و در آن بایدها و نبایدها را می‌گویند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار