مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان مطرح کرد؛

نمایش جدال حق و باطل در نمایشگاه حقوق بشر آمریکایی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: نمایشگاه حقوق بشر آمریکایی که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برپا شده است، نشانگر جدال بین حق و باطل است.
کد خبر: ۳۵۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ - 02July 2019

سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان در خصوص برپایی نمایشگاه «حقوق بشر آمریکایی» اظهار داشت: نمایشگاه و برپایی آن برای کمک به اذهان است؛ خصوصا ذهنی که از محتوای نمایشگاه با موضوع آن خالی باشد.

ظفری گفت: محتوای کلی غرفه های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان نمایی دائمی از مبارزات و مجاهدات در برابر استکبار جهانی است که تاریخ جنگ و مبارزه با استکبار را نمایش می دهد و نشانگر دفاع مقدس در برابر شیطان بزرگ بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان افزود: در مقاطع خاص تاریخی وقایع خاصی رخ داده است که لازم است در کنار این آثار در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آن ها نیز نمایش داده شود تا جدال حق و باطل نیز برای بازدیدکنندگان مشخص باشد مانند همین نمایشگاه حقوق بشر آمریکایی که رویدادی خاص و جهانی شد و در تاریخ زنده ماند.

ظفری در خصوص بازدید دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور و بازدید از نمایشگاه حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: برگزاری این دست نمایشگاه‌ها برای نسل جوان خصوصا دانش آموزان لازم و ضروری است و باید این امر شفاف تر از قبل برای نسل های جوان توضیح داده شود تا با اهداف شیطان بزرگ آشنا تر باشند.

وی اعلام کرد: نمایشگاه حقوق بشر آمریکایی نمایشگاه تصویری از حرکت منافقین، شیطان بزرگ و ارتباط های میان دشمنان را نشان می دهد و مظلومیت ایران و نظام جمهوری اسلامی را در مقابل آن دشمنان به نمایش گذاشته است.

ظفری گفت: تصاویر نمایشگاه واقعیت‌هایی است که باید همیشه در اذهان عمومی باقی بماند و هدف از این نمایشگاه به تصویر کشیدن جنگ و جدال میان حق و باطل است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در پاسخ به سوال دلیل برپایی این نمایشگاه در کنار مزار شهید گمنام در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس چیست؟ توضیح داد: ارتباطی عمیق میان شاخص‌های دفاع مقدس و ترورها، حملات و تهدید‌های دشمنان خصوصا شیطان بزرگ در همه ادوار است که می توان در کنار آثار دفاع مقدس به نمایش گذاشته شود.

سردار ظفری ادامه داد: امروز باید برای نسل جوان حرکات دشمن و نقشه ها مشخص شود تا بداند از چه راهی احتمال ضربه هست و جوان باید بداند که امروز هم جنگ، هست ولی در قالب های دیگر. دیروز جنگ به صورت حمله به ایرباس بود، مرصاد بود و امروز جنگ نرم است، جنگ با قلم، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است که باید هوشیار بود و هوشیار تر شد.

این نمایشگاه به همت روابط عمومی و واحد اسناد دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از ششم تیر تا 12 تیر در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برپا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار