با حضور سردار کارگر؛

بازی سه بعدی عملیات انهدام ۳ رونمایی شد

نرم‌افزار «عملیات انهدام ۳» پیش از ظهر امروز (دوشنبه دهم تیر) توسط سردار کارگر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۳۵۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ - 01July 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نرم افزار سه بعدی «عملیات انهدام ۳» صبح امروز (دوشنبه دهم تیر) توسط سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه نخستین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در موزه انقلاب و دفاع مقدس رونمایی شد.

نرم افزار «عملیات انهدام ۳» یکی از بازی‌های رایانه‌ای با محوریت دفاع مقدس است که در شماره‌های پیشین آن عملیات‌های فتح‌المبین و فتح پاوه بازسازی شده است.

براساس این گزارس «عملیات انهدام ۳» نسخه نهایی این بازی سه بعدی است که به عنوان نفس‌گیرترین نبرد عنوان شده که در این فرآیند نبرد جبهه مقاومت با رژیم صهیونیستی ترسیم شده است.

علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هنگام رونمایی از این نرم‌افزار سه بعدی، گفت: امیدواریم این بازی بتواند بخشی از نیاز‌های حوزه بازی‌های رایانه‌ای را در کشور تامین کند.

همچنین در ادامه این مراسم بخشی از مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان تالار «مهران» با حضور سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و «رضا تقی‌پور» وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

در پایان این مراسم در بخش پایگاه‌های اطلاع رسانی از سازندگان پایگاه‌های معبر نور شهدا، ردپای عشق، خط سرخ و شهید حرم تقدیر به عمل آمد.

همچنین در بخش پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی نیز از رتبه‌های برتر تجلیل شد.

بخش نرم افزارهای کاربردی و نرم افزارهای چند رسانه‌ای از سازندگان محصولات «جنگی که بود و جنگی که هست» و نرم افزار چند رسانه‌ای «سردار هور» نرم افزار چند رسانه‌ای «خط شکن» و نرافزار کاربردی «خاک و خون» تجلیل شد و در حوزه هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال نیز از رتبه‌های برتر معرفی و تقدیر شدند.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها