معاون مرکز ملی فضای مجازی:

لزوم حضور نیرو‌های مردمی در فضای مجازی/ اوقات فراغت نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتری است

امیر خوراکیان به لزوم حضور نیرو‌های بسیج و مردمی برای بازپس‌گیری فضای مجازی از دشمن اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی اوقات فراغت به عنوان یک صنعت، عرصه مهمی در کشور خواهد بود که باید مورد سرمایه‌گذاری بیشتری قرار گیرد تا تحت تاثیر برنامه‌ریزی‌های نادرست دشمن قرار نگیریم.
کد خبر: ۳۵۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ - 01July 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، امیر خوراکیان معاون مرکز ملی فضای مجازی در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی اظهار داشت: حضور نیرو‌های مردمی و بسیجی لازمه تصرف فضای مجازی اشغال شده توسط دشمن است.

وی گفت: همان‌طور که حضور در منطقه، موجب بازپس‌گیری فضای اشغال شده توسط داعش و توقف و عقب زدن دشمن شد، برای تصرف فضای مجازی و عقب راندن دشمن و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی «تاراندن دشمن»، نیازمند حضور نیرو‌های مردمی و بسیجی هستیم.

معاون مرکز ملی فضای مجازی تصریح کرد: برگزاری جشنواره در زمینه فضای مجازی موجب شناسایی، سازماندهی، آموزش و انگیزه‌دهی به نیرو‌های مردمی برای موفقیت در این فضا خواهد شد.

خوراکیان ادامه داد: حفظ استقلال کشور هدف این جشنواره است چرا که برای استقلال کشور هزینه‌های زیادی پرداخت شده که باید در میدان اقتصادی و خدمات عمومی نیز این استقلال حفظ شود، چون جامعه به فضای مجازی کشیده شده است.

وی به آینده فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ظرف مدت ۱۰ سال آینده حجم بیشتری از فعالیت‌ها در فضای مجازی انجام خواهد شد به گونه‌ای که سیستم آموزش نظام اسلامی از فضای رسمی خارج و در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

معاون مرکز ملی فضای مجازی تصریح کرد: همه حوزه‌ها در فضای مجازی ما‌به‌ازا پیدا کرده و در حال تقویت است لذا در این زمینه ضرورت دارد تولید محتوا برای حفظ سهم انقلاب اسلامی، پاسخگویی به شبهات و رساندن پیام انقلاب به تمام دنیا را هدف قرار دهیم.

خوراکیان فعالیت گسترده در فضای مجازی را در شرایط کنونی بسیار مهم و اساسی دانست و افزود: ما در شرایطی هستیم که روز به روز وقت فراغت بیشتر و متوسط افزایش ساعات کار کاهش می‌یابد. در کشور‌های پیشرفته ساعت کار به شش ساعت رسیده و نقش فضای مجازی در این اتفاق قابل توجه است.

وی تاکید کرد: پیش‌بینی اوقات فراغت به عنوان یک صنعت، عرصه مهمی در کشور خواهد بود که باید مورد سرمایه‌گذاری بیشتری قرار گیرد تا تحت تاثیر برنامه‌ریزی‌های نادرست دشمن قرار نگیریم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار