زواوی در همایش آمریکا و جنایت‌های قرن:

رهبر انقلاب اسلامی به دنبال وحدت میان مسلمانان جهان هستند/ آینده متعلق به فلسطینی‌هاست

سفیر فلسطین در تهران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی را از برخی ایرانی‌ها بیشتر می‌شناسم، ایشان به دنبال وحدت میان مسلمانان جهان هستند.
کد خبر: ۳۵۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ - 01July 2019

رهبر انقلاب اسلامی به دنبال وحدت میان مسلمانان جهان هستند/ آینده متعلق به فلسطینی‌هاستبه گزارش گروه بین‎الملل دفاع‎پرس، صلاح زواوی سفیر فلسطین در تهران در همایش آمریکا و جنایت‌های قرن که در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی مظهر پرچمداری مقاومت در دنیا بوده و هستند.

سفیر فلسطین با بیان اینکه غصب سرزمین فلسطین با حمایت آمریکا صورت گرفته است، تصریح کرد: برای ایجاد یک کشور جعلی در فلسطین که نام آن را رژیم صهیونیستی است، برخی یهودیان از سراسر جهان را به فلسطین آورده و سرزمین این کشور را غصب کردند.

صلاح زواری در ادامه با بیان اینکه بزرگان فلسطینی همیشه در مقابل هجمه دشمنان توصیه به صبر و مقاومت کردند، گفت: ما به دنبال آزادی فلسطین و قدس هستیم، ۱۰۰ هزار شهید فلسطینی در ۶۰ سال اخیر برای آزادی قدس تقدیم کرده‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه رسانه‌ها در خط مقدم مبارزه با آمریکا هستند افزود: بنده حضرت آیت‎الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را از برخی ایرانی‌ها بیشتر می‌شناسم، ایشان به دنبال وحدت میان مسلمانان جهان هستند.

سفیر فلسطین در تهران در پایان گفت: ان‌شاءالله بر دشمن‌پیروز می‌شویم، آینده متعلق به فلسطینی‌هاست.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار