امام جمعه پلدختر:

نیازمند تربیت جوانان در حوزه فرهنگ و دین هستیم

حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و دین نیازمند تربیت جوانان هستیم؛ گفت: در دستگاه سیدالشهدا و اهل‌بیت (ع) نهادهای فرهنگی هم‌چون اداره تبلیغات، اوقاف و امور خیریه در کنار ناحیه مقاومت بسیج با حذف بروکراسی اداری نسبت به تقویت برنامه‌های نوگُلان حسینی تلاش کنند.
کد خبر: ۳۵۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ - 01July 2019

در حوزه فرهنگ و دین نیازمند تربیت جوانان هستیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‎آباد، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر در مراسم افتتاحیه دوره‌های آموزشی نوگُلان حسینی که در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد؛ بابیان اینکه در حوزه فرهنگ و دین نیازمند تربیت جوانان هستیم اظهار داشت: در دستگاه سیدالشهدا و اهل‌بیت(ع) نهادهای فرهنگی هم‌چون اداره تبلیغات، اوقاف و امور خیریه در کنار ناحیه مقاومت بسیج با حذف بروکراسی اداری نسبت به تقویت برنامه‌های نوگلان حسینی تلاش کنند.

وی افزود: در جذب جوانان به مساجد با برنامه‌هایی از قبیل مداحی، آموزش قرآن، آموزش اذان و مکبری می‌توان برنامه‌ریزی کرد.

سرهنگ محمد محمودوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر نیز در این مراسم گفت: این طرح در خرم‌آباد با تربیت و آموزش ۷۱ نوجوان و جوان برای مداحی اجراشده و در مساجد و پایگاه‌های مقاومت به دنبال استعدادیابی هستیم.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان به مداحی می‌توانند با مراجعه به مراکز فرهنگی و پایگاه‌های مقاومت در مساجد برای شرکت در کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار