از سوی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس؛

نشست هم اندیشی کارگروه کودک و نوجوان برگزار شد

نشست هم اندیشی کارگروه کودک و نوجوان با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ - 02July 2019

نشست هم اندیشی کارگروه کودک و نوجوان برگزار شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست هم اندیشی در جهت تشکیل کارگروه کودک و نوجوان با حضور مریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف امروز برگزار شد.

مریم مجتهدزاده در این نشست اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند و بی‌بدیل از رشادت‌های اقشار گوناگون جامعه ایرانی است. یکی از مهم‌ترین گروه‌هایی که دلاورانه و آگاهانه نقشی اساسی در پیشبرد دفاع مقدس داشته‌اند، کودکان و نوجوانانی بوده‌اند که با وجود سن کم دارای روحی عظیم بوده‌اند. آن‌ها دل و جان از دنیای فانی کنده و بدون آنکه وظیفه‌ای قانونی بر عهده‌شان باشد در میادین دفاع و رزم حاضر شدند.

وی افزود: هم اکنون کشور درگیر جنگ نرم است و دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی از هیچ‌گونه کوششی فروگذار نمی‌کند. از این رو کارگروه کودک و نوجوان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با استناد به اسناد بالادستی، ماموریت و رسالت خطیر خود را در احیای مفاخر ماندگار دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قرار داده است. باید حماسه‌های جادوانه بیش از ۳۶ هزار شهید کودک و نوجوان جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی را ثبت کنیم. همچنین این الگو‌های ارزشمند را به نسلی که در حال رشد، شخصیت‌سازی و هویت‌یابی هستند، ارائه کنیم.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس هدف از کارگروه کودک و نوجوان را آموزش مفاهیم مرتبط با سبک زندگی جهادی و تلاش فرهنگی مستمر برای آموزش و مهارت افزایی کودکان و نوجوانان در زمینه‌های مرتبط با سبک زندگی جهادی دانست.

براساس این گزارش، در این نشست حاضران به بیان پیشنهادات و انتقادات در جهت فعالیت‌ها و نحوه تشکیل کارگروه کودک و نوجوان پرداختند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها