توصیه به دوستان در کلام شهدای لرستان

شهدا در وصیت‌نامه‌های خود از دوستان خویش نیز غافل نبوده‌اند و سفارشات ارزشمندی را نسبت به آن‌ها داشته‌اند که حاوی نکات ارزشمند اخلاقی و تربیتی است.
کد خبر: ۳۵۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ - 18August 2019

توصیه به دوستان در  کلام شهدای لرستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، شهدا در وصیت‌نامه هایشان از دوستان خویش نیز غافل نبوده اند و  سفارشات ارزشمندی را نسبت به آنها  داشته‌اند که حاوی نکات ارزشمند اخلاقی و تربیتی است. در این راستا برخی از وصیت‌نامه‌های شهدای لرستان را ورق زدیم و مطالبی را  که  حاوی سفارش به دوستان بود گلچین کرده و در ذیل آوردیم.

شهید ابراهیم اکبری

چند نصیحت برای شما بزرگان و دوستان و اقوام هم دارم، یکی نماز را در اول وقت بخوانید که از ثواب آن بهره‌مند شوید. واجبات را انجام دهید و ترک محرمات نمایید. کمی با اخلاص و نیت‌های پاک کار کنیم که زمینه برای ظهور حضرت مهدی (عج) مهیا شود.

از تمام دوستان و اقوام، برادرانم و هر کسی که من نسبت به او جسارت کرده ام و وظیفه را خوب انجام نداده‌ام؛ معذرت می‌خواهم. ان شاءالله وقتی رفتید کربلا سلام مرا به خدمت امام حسین (ع) برسانید و برایم زیارت بجا آورید.

شهید محمدرضا با اختیار

دوستان ورزشکار، شما هم با ورزشتان مشت محکمی بر دهان ابر قدرت‌ها و این کافران می‌زنید و ادامه دهید به ورزش و تقوایتان و از شما می‌خواهم در این دم آخر من را حلال کنید و هر خوبی و بدی کرده ام و یا غیبت کرده ام، پشت سر شما، مرا ببخشید.

شهید نجیب جابری گاوکش

دوستان عزیزم جهاد در راه خدا یک نعمت الهی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

شهید آیت درخشنده

وصیتم به برادران دبیرستانی و به دوستان و همشهری‌هایم این است که قرآن را سرلوحه خود قرار دهید و وصیتم عمل به قرآن و نهج البلاغه و اطاعت از امام است.

شهید اسفندیار رضایی خاتون

ای دوستان و آشنایان از شما خواهش می‌کنم به عنوان برادر حقیر مرا حلال کنید چون اگر شهید شوم اولین سئوال خداوند چگونگی رضایت شما عزیزان می باشد.

شهید اصغر سرلک

و ای همشهریان و ای دوستان و ای کسانی که این وصیت‌نامه را می‌خوانید. امیدوارم که شماها هم راه شهدای انقلاب را بروید، راهی که پیامبران رفته اند، راهی که امامان رفته اند و خلاصه راهی که بهشتی‌ها و مطهری‌ها رفته اند.

شهید فرهاد شاه احمدی

و از رفقا و دوستان می‌خواهم همانطور که بوده باشید یعنی مساجد را خالی نگذارید و به جبهه بروید و منافقان را در هم بکوبید و امام را دعا کنید و در مراسم‌های گوناگون شرکت کنید.

شهید اصغر قیاسی

سخنی با دوستان و آشنایان نزدیک به راه پاک روح الله دارم، ایمان داشته باشید و با وحدت بیشتر در راه اهداف جمهوری اسلامی پیش روید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها