اصلانی:

بسیج پاسخ‌گوی کم‌کاری سایر دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب نیست

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان گفت: بی‌توجهی عده‌ای اندک به موضوع عفاف و حجاب، ناشی از کم‌کاری دستگاه‌های دیگر است و بسیج نمی‌تواند درباره کم‌کاری آن‌ها پاسخ‌گو باشد.
کد خبر: ۳۵۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ - 02July 2019

بسیج پاسخ‌گوی کم‌کاری سایر دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مینو اصلانی» مسئول سازمان بسیج جامعه زنان صبح امروز در نشست خبری هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از بانوان کشورمان در تجمعات مربوط به عفاف و حجاب شرکت کردند و در این تجمعات خواستار توجه بیشتر مسئولان و دستگاه‌های مسئول به موضوع عفاف و حجاب شدند؛ حال اگر می‌بینیم که عده کمی به این موضوع بی توجهی می‌کنند، ناشی از کم‌کاری دستگاه‌های دیگر است و بسیج نمی‌تواند درباره کم‌کاری آن‌ها پاسخ‌گو باشد.

وی افزود: امروز کشور‌های معاند جمهوری اسلامی ایران برای فروپاشی بنیان خانواده‌ها برنامه ریزی‌های متعددی دارند که ازجمله این اقدامات می‌توان به فعالیت ۲۷۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان علیه بنیان‌های خانواده اشاره کرد.

اصلانی عنوان کرد: در موضوع عفاف و حجاب، وظایفی برای ۲۶ دستگاه تعیین شده است که متأسفانه به این وظایف عمل نمی‌کنند؛ لذا ما خواستار تشکیل ستاد عالی خانواده هستیم.

وی با اشاره به اینکه شعار این هفته «حجاب و عفاف میراث ایرانی و گرایش جهانی» است، مخاطب‌شناسی و خانواده‌محوری را از ویژگی‌های مهم برنامه‌های امسال هفته جهانی حجاب و عفاف دانست و گفت: به منظور پاسداشت اندیشه و گرامیداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد، سالروز حمله مزدوران رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب و نیز سایر شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی، از ۱۷ تا ۲۳ تیر به نام «هفته جهانی عفاف و حجاب» نام‌گذاری شده است.

اصلانی با بیان اینکه حجاب فطرت انسانی و جزء مترقی‌ترین قوانین انقلاب اسلامی است، افزود: به دلیل اینکه شروع هفته حجاب و عفاف همزمان با دهه کرامت و تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر است، ویژه‌برنامه‌هایی در بیش از ۲۰ هزار پایگاه مقاومت برگزار خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: در دومین روز از هفته عفاف و حجاب، نشست‌هایی پیش‌بینی شده است، مبنی بر اینکه حجاب می‌تواند تأثیر موفقی در رشته‌های تحصیلی علمی، فرهنگی و ورزشی داشته باشد.

اصلانی افزود: پنج‌شنبه ۲۰ تیر نیز شاهد برگزاری اجتماع بزرگ مردمی در سراسر کشور تحت عنوان «حجاب، میراث ایرانی و گرایش جهانی» خواهیم بود که به واسطه آن، خانواده‌ها رعایت قوانین عفاف و حجاب را از مسئولان مطالبه می‌کنند؛ البته این مطالبه از نحوه رفتار و پوشش مردان و زنان جامعه نیز خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان ادامه داد: برگزاری همایش بزرگ مردمی در کنار دریاچه شهدای خلیج فارس و راهپیمایی از پنج نقطه تهران به سمت امامزاده صالح از دیگر برنامه‌های هفته حجاب و عفاف است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها