فرمانده سپاه چابهار:

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است

فرمانده سپاه چابهار آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان دانست و گفت: نقص حقوق بشر و جنایت علیه بشریت از موارد لاینفک ساختار کاری و سیاست‌های آمریکاست.
کد خبر: ۳۵۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰ - 17August 2019

آمریکا بزرگترین ناقص در جهان استسرهنگ پاسدار «محمدعلی پوراحمدیان» فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: نگاه به پرونده حقوق بشر آمریکایی اثبات کننده عدم صداقت دولتمردان آمریکایی در صیانت از حقوق بشر است که حمله به هواپیمای مسافربری نمونه ای از نقض حقوق بشر توسط آمریکایی‌هاست.

وی ادامه داد: آنچه امروز از سوی این رژیم جنایتکار و حامیان او در نقاط جهان رخ می‌دهد، نمونه آشکاری از رفتارهای غیر انسانی است.

پوراحمدیان افزود: نقص حقوق بشر و جنایت علیه بشریت از موارد لاینفک ساختار کاری و سیاست‌های آمریکاست. آمریکایی‌ها در تاریخ خود انواع و اقسام جنایتها را نسبت به مردم دنیا و جوامع بشری انجام داده و می‌دهند.

وی تاکید کرد: آمریکا حقوق بشر را دستمایه سلطه غیرقانونی خود بر سرنوشت ملتهای جهان قرار می‌دهد و این سوءاستفاده بی‌رحمانه از نام و عنوان حقوق بشر در جهت امیال فریبکارانه سیاسی، نظامی و اقتصادی قدرتهای جهان‌خوار است. پرده برداری از جنایات آمریکا علیه مسلمان جهان وظیفه هر وجدان بیدار، آگاه و دردمند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها