حجت‌الاسلام عبادی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راه امام و شهدا توجه به توانایی‌های داخلی است نه چشم‌داشت به دست بیگانه

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما اگر می‌خواهیم راه شهدا و امام شهدا را با عزمی راسخ ادامه دهیم، باید نگاهمان به خارج از کشور را کور کرده و با توجه به داشته‌های خودمان برای این ملت و کشور کار کنیم.
کد خبر: ۳۵۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴ - 03July 2019

///حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص وعده‌های اروپایی‌ها در مورد عملیاتی شدن سازوکار اینستکس، این مسئله را همچون توافق برجام، نافرجام دانست و اظهار داشت: وقتی که اراده‌ای در طرف‌های اروپایی اینگونه قراردادها برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های معهدات بین‌المللی وجود ندارد، آیا تفاوتی می‌کند که این توافق برجام فاقد دستاورد باشد یا هر معاهده دیگری؟ لذا اصلیت عهد و پیمان بستن با غربی‌ها به نفع ملت و کشور ما نیست.

این نماینده خانه ملت با توجه به این نکته که اروپایی‌ها مطرح کردن توافقات بین‌المللی را حربه‌ای برای سنگ‌اندازی بر سر راه موفقیت‌های کشورمان در تمام عرصه‌ها قلمداد می‌کنند، افزود: اگر ما خارج از هرگونه توجه و فکر به کمک‌های کاذب و پوشالی غربی‌ها، خودمان برای رونق در کشورمان تلاش کنیم، قطعا این امر مهم محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام عبادی، ذات و ماهیت اصلی غربی‌ها را دشمنی با نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: کسانی که مدعی کاهش مشکلات کشورمان در گرو دوستی با غرب هستند، آیا خواسته‌ها و ارزش‌های شهدای دوران دفاع مقدس را از یاد برده‌اند؟ مگر غیر از این بود که شهدای ما برای برچیده شدن دست اجانب از کشورمان هشت سال جانانه در مقابل دشمنان ابرقدرت جهان ایستادگی کردند.

وی گفت: ما اگر می‌خواهیم راه شهدا و امام شهدا را با عزمی راسخ ادامه دهیم، باید نگاهمان به خارج از کشور را کور کرده و با توجه به داشته‌های خودمان برای این ملت و کشور کار کنیم.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با توجه به این نکته که اعتماد به غربی‌ها منجر به خسران خواهد شد، گفت: در طول تاریخ کشورهای غربی به تعهدات خود در قبال ایران پایبند نبوده‌اند. طی یک قرن گذشته اروپایی‌ها همواره دست‌شان زیر ساطور آمریکا بوده و در راستای تامین منافع ایالات متحده اقدام می‌کردند؛ لذا به همین دلیل آن‌ها قادر به عمل به تعهدات خود در توافق برجام نبوده، نیستند و نخواهند بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار