برگزاری مراسم گرامیداشت شهید «علی آقایی» در اردبیل

مراسم ترحیم و گرامیداشت شهید مدافع حرم «علی آقایی» در مسجد امام حسین (ع) در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ - 02July 2019

برگزاری مراسم گرامی داشت شهید علی آقایی در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از اردبیل، بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه یازدهم تیر) مراسم ترحیم و گرامیداشت شهید مدافع حرم «علی آقایی» در مسجد امام حسین (ع) اردبیل برگزار شد.

در این مراسم مداحان و مرثیه‌خوانان اردبیل در سوگ شهادت شهید علی آقایی به سبک محلی و هیئتی به نوحه‌خوانی و مداحی پرداختند.

در ادامه این مجلس که با حضور گسترده مردم اردبیل رونق گرفته بود، حجت الاسلام «نجات فیاضی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن بیان سخنان و آیات و روایاتی در بیان مقام شامخ شهید و شهادت، رتبه شهید را برابر با رتبه انبیاء عظام الهی دانست و بر تکریم خانواده شهدا تأکید کرد.

فیاضی در ادامه سخنان خود دفاع از حرم را دفاع از حریت و شرف و غیرت دانست و افزود: شهدای مدافع حرم ضمن دفاع از حرم آل الله از میهن اسلامی دفاع کردند و موجب نقش برآب شده نقشه های شوم استکبار شدند.

خاطر نشان می شود شهید مدافع حرم «علی آقایی حمل آباد» از تکاوران تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل در هفتم اسفند 1394 در حلب سوریه توسط گروهک تکفیری جبهه النصره به شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید پس از سالها دوری از وطن، با شناسایی توسط DNA به میهن اسلامی بازگشت و روز دوشنبه دهم تیرماه 1398 طی مراسمی با شکوه تشییع و در آرامستان غریبان اردبیل آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها