معاون فرهنگی دانشگاه لرستان در گفت‎وگو با دفاع‎پرس:

حقوق بشری که آمریکا از آن دم می‌زند اصطلاحی تمسخرآمیز بیش نیست

حجت‎الاسلام حسین فلاحی اصل گفت: آمریکا و حامیانش با حمایت از رژیم غاصب فلسطین، راه‎اندازی و سامان‎دهی گروه‌های تروریستی مانند «القاعده» و «داعش»، حمایت از جنایت‌های عربستان سعودی بر علیه مردم بی‌دفاع یمن و هزاران جنایت دیگر به دنیا نشان دادند که حقوق بشری که از آن دم می‎زنند، اصطلاحی تمسخرآمیز بیش نیست.
کد خبر: ۳۵۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹ - 02July 2019

حقوق بشری که آمریکا از آن دم می‌زند اصطلاحی تمسخر آمیز بیش نیستحجت‎الاسلام «حسین فلاحی‎اصل» معاون فرهنگی دانشگاه لرستان در گفت‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم‎آباد با اشاره به حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافری ایرباس جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 12 تیر 1367، اظهار داشت: این حادثه تلخ از فجیع‌ترین جنایات آمریکاست که در  حافظه تاریخ خواهد ماند.

وی با بیان اینکه در دنیای غرب  با دیدگاه‌های لیبرالیستی، آزادی یک اصل مقدس و مقدم بر همه ی امور است،  افزود: دیدگاه مادیگرایانه غرب آزادی را در باز گذاشتن راه انحرافی برای رسیدن به خواسته‌های نفسانی می‌داند در صورتی‌که آنها با همان فطرت الهی و خدادای‌شان و با آموزه دینی خودشان می‌دانند که این طرز فکر انحراف از انسانیت است.

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه دنیای غرب آزادی ظاهری را مقدم بر تمام اصول می‌داند، گفت: در دین مبین اسلام آزادی در یک چارچوب‌هایی است که با رعایت آن رشد اخلاقی و تعالی شخصیت انسانی را در پی دارد.

فلاحی اصل تصریح کرد: ما آزاد نیستیم که خود را هدر دهیم، ما آزاد نیستیم که خیانت کنیم و فضیلت های اخلاقی را در جامعه زیر پا بگذاریم و مرزهای اخلاقی را درنوردیم، این آزادی‌ها در اسلام وجود ندارد.

این استاد دانشگاه گفت: ‌ اساساً ما با این نوع آزادی که رسیدن به هوای نفس و خواسته‌های دنیوی با هر قیمتی باشد مخالف هستیم و تفاوت حقوق بشری که آنها دم از آن می‌زنند با آزادی در اسلام در همین نکات است.

وی با اشاره به جنایات آمریکا بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در این 40 سال خاطرنشان کرد: فاجعه هفتم تیر، بمباران شیمیایی سردشت، حمله ددمنشانه به هواپیمای مسافربری ایران در سال 67، به راه انداختن جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌های انقلابی و حامی مظلومین، حادثه  ششم تیر سال ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران توسط عوامل منافقین، که طی آن به جان مقام معظم رهبری سو قصد شد، از جمله جنایات ضد بشری آمریکا هستند که چهره نفاق و بی‌صداقتی سردمداران  کاخ سفید را به خوبی نشان می‌دهد.

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بحق هفته  دوم تیر را هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کردند، ادامه داد: آمریکا و حامیانش با حمایت از رژیم غاصب فلسطین، راه‎اندازی و سامان‎دهی گروه‌های تروریستی مانند  «القاعده» و «داعش» و در منطقه، حمایت از جنایت‌های عربستان سعودی بر علیه مردم بی‌دفاع یمن و هزاران جنایت دیگر به دنیا نشان دادند که  حقوق بشری که از آن دم می‌زنند،  اصطلاحی تمسخرآمیز بیش نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار