برگزاری مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالروز اسارت احمد متوسلیان

ستاد مردمی بزرگداشت سردار جاویدالاثر احمد متوسلیان، ۱۴ تیر مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالروز اسارت این سردار سپاه اسلام را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۳۵۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ - 03July 2019

مراسم گرامی‌داشت سی و هفتمین سالروز اسارت احمد متوسلیانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ستاد مردمی بزرگداشت سردار جاویدالاثر احمد متوسلیان مراسم گرامی‌داشت سی و هفتمین سالروز اسارت این سردار سپاه اسلام را ۱۴ تیر در مسجد جامع نارمک برگزار می‌کند.

در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه به ایراد سخن می‌پردازد.

متوسلیان در سال 59 ابتدا به عنوان فرمانده سپاه پاوه و سپس فرمانده سپاه مریوان انتخاب می شود و با شروع جنگ تحمیلی با تدبیر فرمانده وقت کل سپاه، تیپ محمد رسول الله(ص) تهران فرماندهی این تیپ تازه تاسیس به وی سپرده می شود.   

وی بعد از مشارکت در عملیات آزادسازی خرمشهر به همراه جمعی از پاسداران راهی سوریه شد تا از آنجا برای یاری حزب‌الله لبنان و مبارزه با اسرائیل به جنوب لبنان بروند که بعد از پیام امام مبنی بر بازگشت آنها از سوریه، تیم اعزامی به کشور باز می‌گردند اما متوسلیان باقی می‌ماند و در سفری که با سید محسن موسوی کاردار ایران در لبنان همراه بودند، اتومبیل سفارت ایران در مسیر توسط فالانژیست‌ها متوقف می‌شود و سرنشینان خودرو به اسارت در می آیند بدین ترتیب از زمان یاد شده تاکنون خبر دقیقی از سرنوشت آنها موجود نیست.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها