فرمانده سپاه ناحیه دورود:

طرح «جوانه‌های صالحین» در پایگاه‌های مقاومت بسیج آغاز شد

سرهنگ کریم زینی وند گفت: طرح «جوانه‌های صالحین» با شعار گام دومی‌ها در پایگاه‌‌های مقاومت بسیج دورود آغاز شد.
کد خبر: ۳۵۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ - 03July 2019

طرح «جوانه‌های صالحین» در پایگاه‌های مقاومت بسیج آغاز شد

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «کریم زینی‌وند» فرمانده سپاه ناحیه دورود امروز در مراسم افتتاحیه طرح «جوانه‌های صالحین» شهرستان دورود که با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌ها و جوانان در منطقه ناصرالدین شهرستان دورود آغاز شد، با اشاره به توطئه‌های دشمنان اظهار داشت: جوانان ما باید گذشته خود را بشناسند تا بدانند ارزش این امانتی که امروز به دست ما رسیده چقدر است و چگونه می‌توانیم نعمت انقلاب را حفظ کنیم.

وی افزود: امروز اگر نتوانیم فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار را به نسل جوان منتقل کنیم، دشمن موفق می‌شود که بین ما شکاف ایجاد کند.

فرمانده سپاه ناحیه دورود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: در زمان جنگ تحمیلی توانستیم با دست خالی در مقابل دشمن مقاومت کنیم. امروز نیز باید نسل جوان فعلی در راستای گام دوم انقلاب قدم بردارند.

وی تصریح کرد: یکی از بهترین و اصلی‌ترین سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی بسیج است؛ امروز دشمن از اینکه جوانان شما را در بسیج ببیند ناراحت می‌شود.

زینی‌وند با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در منطقه، بسیج را یک تفکر بیداری و بصیرت بخشی و تنها ارتشی خواند که همه آحاد مردم در آن عضو هستند گفت: طرح «جوانه‌های صالحین» با شعار گام دومی‌ها در پنج پایگاه‌ مقاومت بسیج دورود به منظور ایجاد اوقات فراغت و تعالی جوانان و نوجوانان آغاز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار