توزیع ۳ هزار جهیزیه در مناطق محروم توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

آیین اهدای ۳۷ جهیزیه به زوج‌های جوان کم برخوردار چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ - 03July 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حمید  مردانیان نماینده بنیاد اجتماعی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه در سال گذشته دو هزار سری جهیزیه اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم و کم برخوردار کشور توزیع‌شده است، اظهار داشت: در سال جاری نیز سه هزار سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند مناطق محروم و کم برخوردار کشور اهدا می‌شود.

مردانیان ظهر امروز در آیین اهدای ۳۷ جهیزیه به زوج‌های جوان چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخنان امام راحل (ره) پیرامون رفع فقر، گفت: مهم‌ترین وظیفه دستگاه‌های دولتی رفع فقر و محرومیت است.

نماینده بنیاد اجتماعی احسان افزود: در سیل اخیر یک هزار و ۵۰۰ گروه جهادی با همکاری این بنیاد در مناطق سیل‌زده حاضر شدند که از این تعداد بیش از ۳۰۰ گروه به‌صورت مستمر به‌عنوان گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) فعال هستند و مابقی به‌صورت مقطعی همکاری می‌کنند.

مردانیان با اشاره به اینکه حدود ۱۰ خدمت کلی در بنیاد اجتماعی احسان ارائه می‌شود، گفت: طرح یک هزار مسجد یک هزار جهیزیه ازجمله اقدامات این بنیاد است که در سال جاری ۳ هزار جهیزیه از طریق اجرای این طرح با همکاری روحانیون ائمه جماعات مساجد به زوج‌های شناسایی‌شده در مناطق محروم و کم برخوردار اهدا می‌شود.

وی در پایان افزود: در طرح برکت خانواده که به بحث درمان ناباروری می‌پردازد نیز این بنیاد زوج‌هایی را که در مناطق محروم و کم برخوردار به این مشکل دچار هستند را شناسایی و جهت انجام مراحل درمان رایگان به مراکز درمانی طرف قرارداد معرفی می‌‌کند که تاکنون ۴۵۲ نوزاد در مناطق محروم کشور از طریق همین طرح متولد شده‌اند.

 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار