به مناسبت آغاز دهه کرامت؛

اجرای طرح «زیر سایه خورشید» در استان البرز

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در البرز گفت: در دهه کرامت برنامه‌های ویژه‌ای تحت عنوان «زیر سایه خورشید» مانند دیدار خادمان آستان قدس رضوی با خانواده شهدا در محل آستان مقدس امامزاده محمد (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ - 03July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، نشست خبری ویژه دهه کرامت با حضور مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی و جمعی از خبرنگاران خادمیار رضوی تشکیل شد.

در این نشست صمیمانه «عباس قاضی خانی» مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز با اشاره به برکات و خیرات تاسیس این نمایندگی معنوی در این استان، اظهار داشت: این آستان نورانی در ایام خاص و مناسبت های ویژه مانند ایام نوروز، ماه مبارک رمضان و سایر مناسبت ها برنامه های متنوعی همچون دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و نیازمندان همراه با اهدای هدایای تبرکی حرم داشته است.

وی افزود: معاونت خادمیاران رضوی استان البرز با جذب یازده هزار نفر خادم افتخاری در تخصص‌های گوناگون توانسته است خدمات بسیار قابل توجهی را در سطح استان ارائه نماید. یکی از خدمات شاخص خادمیاران البرزی جمع آوری کمک های غیرنقدی بالغ بر 3 میلیارد تومان و کمک های نقدی بالغ بر 100 میلیون تومان بوده است که با همیاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در استان های زلزله زده توزیع و هزینه شد.

قاضی‌خانی گفت: با توجه به آغاز دهه مبارک کرامت دو گروه از خادمان آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) وارد استان البرز شده و در این دهه برنامه های ویژه ای تحت عنوان «زیر ‌‌سایه خورشید» مانند دیدار با خانواده شهدا در محل آستان مقدس امامزاده محمد (ع)، دیدار با مداحان استان در محل گلزار شهدای چهارصددستگاه، عیادت از بیماران در بیمارستان های کرج و شهرستان ها، دیدار با کارکنان و کارمندان دولت، طلاب حوزه علمیه و حضور در صبحگاه مشترک ناجا و سپاه و دیدار با زندانیان زندان رجایی شهر از برنامه های پیش بینی شده می باشد.

قاضی‌خانی اظهار امیدواری کرد: از خداوند متعال خواهانیم که غیر از 10 روز کرامت بتوانیم با اعمال و رفتاری شایسته سبک زندگی امام هشتم (ع) را در بستر جامعه ترویج نماییم و جوانان را با زندگی و خدمت کریمانه اهل بیت علیهم السلام آشنا نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار