امام جمعه خمین:

حقوق بشر آمریکایی دروغی بیش نیست

حجت الاسلام «علی حسینی» گفت: حقوق بشر آمریکایی دروغی بیش نیست و مقام معظم رهبری از ششم تا 12 تیر را با عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کرده‌اند.
کد خبر: ۳۵۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ - 08July 2019

حقوق بشر آمریکایی دروغی بیش نیستحجت‌الاسلام «علی حسینی» امام جمعه خمین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی درباره حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: این موضوع، دروغی بیش نیست و به همین دلیل مقام معظم رهبری از ششم تا 12 تیر را هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کرده اند.

وی گفت: اگر بخواهیم در رابطه با حقوق بشر آمریکایی صبحت کنیم باید به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری توجه کنیم؛ بسیاری از موارد در کشور آمریکا توسط پلیس امنیت آنها در کف خیابان و آن هم پیش چشم مردم دنیا به فجیع ترین شکل صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها به آنچه می گویند اعتقادی ندارند و عمل نمی کنند، ادامه داد: وقتی در کشور خودشان دست به چنین جنایاتی می زنند و شهروندان خود را بی رحمانه به خاک و خون می کشند، ممالک دیگر که جای خود دارد و بسیار مشخص است که حقوق بشر برای آنها فقط ابزاری برای سلطه بیشتر بر کشور های دیگر است.

وی به جنایات آمریکایی‌ها در کشورهای دیگر اشاره کرد و گفت: بارزترین آن در مملکت ما است که هواپیما را با همه سرنشینانش مورد اصابت قرار دادند و خونشان را روی سطح آب دریا جاری کردند.

این مسئول ادامه داد: آنان به هیچ کس رحم نکردند، به خودشان هم رحم نکردند. این‌ها دروغ‌های بزرگی است که همواره در رابطه با حقوق بشر گفته‌اند و می‌گویند و باید بدانند که با این شعارهای دروغین به جایی نمی‌رسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار