پیام تبریک سردار کارگر به سردار «غلامرضا سلیمانی»

در پی انتصاب سردار «غلامرضا سلیمانی» به ریاست سازمان بسیج مستضعفین، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۳۵۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ - 04July 2019

پیام تبریک سردار کارگر به سردار «غلامرضا سلیمانی»به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی انتصاب سردار «غلامرضا سلیمانی» به ریاست سازمان بسیج مستضعفین، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با اهداء سلام و صلوات بر محمدو آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)

با احترام، انتصاب شایسته و ارزشمند حضرتعالی از سوی فرماندهی معظم کل قوا به ریاست سازمان بسیج مستضعفین که حاکی از تعهد، تجربه و شایستگی و حسن سوابق خدمتی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می­نمایم.

بی­شک فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم انتصاب جناب­عالی به ارتقاء و اعتلای بسیج و فرهنگ مقاومت و تعمیق و حفاظت از ارزش­های انقلاب اسلامی و همچنین گسترش هسته­‌های مقاومت و هم­ افزایی سازنده ­تر با مجموعه سازمان­ه ای نیروهای مسلح، اهمیت آن سازمان مردمی و انقلابی را مشخص می ­نماید و امیدوارم با توکل بر خداوند متعال، استمداد از ائمه معصومین (علیهم السلام) و شهدای والامقام و همکاران متعهد و مخلص در آن سازمان، موفق و پیروز باشید.

توفیق روزافزون و عزت و سربلندی شما و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تداوم راه نورانی شهیدان گرانقدر و حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و تحقق آرمان­ های والای انقلاب اسلامی در ظلّ توجهات خاصه حضرت ولی­عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ­ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان و حکیم خواستارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار