سرتیپ حیدری:

نیروهای مسلح با اتکا به هندسه قدرت خود معادلات دشمنان را بر هم می‌زنند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن ما در سال‌های گذشته از آنچه در توان داشته علیه نظام اسلامی ایران استفاده کردهو همچنان در مسیر دشمنی با ما قرار دارد اما ما به اتکای هندسه قدرتی که داریم معادلات آنها را بر هم می‌زنیم.
کد خبر: ۳۵۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ - 04July 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سرتیپ کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جمع خبرنگاران با اشاره به توان دفاعی نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه صحنه‌های اقتدار کشور دستی بر آتش داشته و در بحث دفاع از حرم اهل بیت (ع) نیز حضوری موثر داشته است.

وی ادامه داد: دشمن ما در سال‌های گذشته از آنچه در توان داشته علیه نظام اسلامی ایران استفاده کرده و همچنان در مسیر دشمنی با ما قرار دارد. اما ما با اتکا به هندسه قدرتی که داریم معادلات آنها را بر هم می‌زنیم و سزای هر تجاوزگری که به خاک کشور وارد شود به شدت می‌دهیم. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با همه توان تحت امر ولی فقیه هستند و با همه امکانات از تمامیت ارضی خود و کیان انقلاب اسلامی صیانت می‌کنیم.

امیر حیدری در مورد همایش «اجابت خورشید» و یادداشت رهبر انقلاب توضیح داد: تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم خدمت مقام معظم رهبری شرف یاب شدند و در این دیدار صمیمانه کتاب شهید ذوالفقار نسب به ایشان هدیه داده شد. فرزند شهید از رهبر انقلاب خواستند یادداشتی بر این کتاب مرقوم بفرمایند که معظم‌له در همان دیدار یادداشت ماندگاری نوشتند. امروز از این یادداشت در همایش «اجابت خورشید» رونمایی شد. این یادداشت سند نورانی دیگری در حوزه تکریم شهداست که نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار میزبانی این همایش را داشت.

انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها