پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به سردار «سلیمانی»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در پیامی انتصاب سردار «غلامرضا سلیمانی» را به سمت ریاست سازمان بسیج مستضعفین تبریک گفت.
کد خبر: ۳۵۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ - 04July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در پیامی انتصاب سردار «غلامرضا سلیمانی» را به سمت ریاست سازمان بسیج مستضعفین تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

هشت سال دفاع مقدس یادآور استقامت، ایثار و پایمردی مردان و زنان معتقد به ولایت و انقلاب اسلامی است که منبعث از ایمان به خدا، وحدت کلمه و یکپارچگی در سایه رهنمودهای حکیمانه امام (ره) شکل گرفت و موجب بیداری ملت‌ها و نهضت‌های آزادی بخش جهان گردید و اینک در  استمرار این نهضت عظیم و در پرتو هدایت فرزند خلف خمینی کبیر (ره)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان، می رود تا به اوج قله سعادت فایق آید.

احتراماً نوید مسرت بخش انتصاب شایسته حضرت عالی را به سمت ریاست سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  توسط فرمانده معظم کل قوا که بیانگر تعهد، لیاقت و شایستگی‌های شماست را تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار