مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

راه شهدا رنگ نباخته است

سردار «حسینعلی یوسفعلی‌‌زاده» گفت: 30 سال از پایان جنگ می‌گذرد، اما هرگز راه شهدا رنگ نباخته و آنچه پر رونق‌تر از گذشته به پیش می‌رود جهاد و مقاومت است.
کد خبر: ۳۵۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ - 06July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نهمین یادواره سردار شهید «جواد اسماعیل‌پورطرقی» جانشین فرمانده گردان فلق تیپ 21 امام رضا(ع) و 114 شهید محله‌های عدالت، گُلشور، حسین‌آباد کرمانی‌ها و سجادیه و 136 شهید دانش‌آموز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «مهدی ماندگاری» رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا، اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا جمعه شب (14 تیر) در سالن ورزشی عرفانیان مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌‌زاده در این مراسم اظهار داشت: هرچند 30 سال از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد اما دفاع همچنان باقی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی در این مدت در حال پاسخ دادن به تهدیدات و توطئه‌های دشمنان انقلاب بوده است.

وی افزود: دشمنان بعد از پایان جنگ تلاش‌های زیادی کردند تا ملت ایران اسلامی نسبت به تاریخ پرافتخار دفاع مقدس بی‌تفاوت باشند و آحاد جامعه اسلامی مان رهرو راه شهید نباشند و لباس بزم را به جای لباس رزم به تن بپوشند، اما به حول و قوه الهی و هوشیاری ملت آگاه کشورمان و به برکت خون شهدا این توطئه دشمن نقش بر آب شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نسل‌های پس از دفاع مقدس نیز راه شهدا را ادامه دادند و به کوری چشم دشمنان راه نورانی و پر بهجت شهادت تداوم خواهد داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و 30 سال از پایان جنگ می‌گذرد اما هرگز راه شهدا رنگ نباخته است و آنچه پر رونق‌تر از گذشته به پیش می‌رود جهاد و مقاومت است.

وی تصریح کرد: به برکت فضائلی همچون دینداری، مقاومت، ولایت پذیری، استکبار ستیزی و اخلاص که میراث امام خمینی (ره) و شهدا است انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه خواهد داد.

یوسفعلی‌زاده گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا برجسته کردن این فضائل است. اقشار مختلف جامعه باید این خصوصیات اخلاقی را در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی عملیاتی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار