معاون تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

دشمن با جنگ ميان مذاهب به دنبال ضربه به ملل اسلامی است

بهمن سپهوند گفت: امروز دشمنان با جنگ ميان مذاهب به دنبال نفوذ و ضربه به ملل اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۵۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ - 04July 2019

دشمن با جنگ ميان مذاهب به دنبال نفوذ و ضربه به ملل اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‎آباد، بهمن سپهوند معاون تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عصر امروز در نشست بصیرتی و هم‎افزایی مدیران سیاسی بسيج خرم‌آباد با اشاره به مشی انقلاب اظهار داشت: مشی انقلاب ما مشی دینی، معنوی و مذهبی است؛ بسیاری از تحلیلگران سیاسی معتقدند که انقلاب ایران یک انقلاب اندیشه‌ای، دینی و مذهبی، فرهنگی و اجتماعی است كه دين و سياست در آن وجود دارد.

وی افزود: تنها واژه‌ای که بالغ‌ بر ۴۰۰ معنا و مفهوم دارد فرهنگ است لذا انقلاب اسلامی ایران به‌ عنوان یک انقلاب فرهنگی، فراگیر و همه‌جانبه بوده که کردار، منش، ایده و عقیده آن به تأسی از انقلاب حضرت رسول (ص) است.

معاون تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به ویژگی‌های همه‌جانبه انقلاب اشاره و عنوان کرد: مکتب امام (ره) احیاگر مکاتب جهان اسلام شده است، چراکه مشی فراگیر و همه‌جانبه امام (ره) مطابق سیره رسول خدا (ص) و امامان بوده است.

وی با اشاره به تأثیرگذاری انقلاب ایران در منطقه و برنامه‌های دشمن برای مقابله با صدور انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان با اعمال راهبرد‌های نظامی و کودتا‌های نرم و سخت برای مقابله با انقلاب عظیم و اثرگذار ایران اسلامی وارد عمل شدند.

سپهوند فرهنگ را یکی از وسیع‌ترین حوزه‌های فکری و اندیشه‌ای عنوان کرد و گفت: در کودتای نرم و تهاجم فرهنگی دشمن، به الگوها، سمبل‌ها و افتخارات انقلاب اسلامی به‌عنوان آرمان‌های انقلاب اسلامی حمله می‌شود و البته در تمامی موارد دشمنان تا حدود زیادی شکست‌ خورده‌اند.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۱۲۰ شبکه فارسی‌زبان با عناوین مختلف علیه فرهنگ و سبک زندگی مردم بیان کرد: بدترین نوع جنگ، جنگ مذهبی است، در دین اسلام ۷۲ فرقه و سه مذهب وجود دارد و امروز دشمنان با جنگ میان مذاهب به دنبال نفوذ و ضربه به ملل اسلامی هستند.

معاون تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه امروز راهبرد دشمن علیه انقلاب به تحریم اقتصادی کشیده شده است تصریح کرد: هجمه دشمن امروز از نوع اقتصادی است و اتحاد، توجه به گفتمان رهبری، رصد حوادث، دشمن‌شناسی، جریان شناسی و اقتصاد مقاومتی رمز پیروزی ماست.

سپهوند افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی باید توجه به سمت نیرو و تولیدات داخلی خصوصاً تولیدات کشاورزی و هم‌چنین کاهش واردات اقلام غیر ضرور معطوف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها