مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تأکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت دینی و علمی در برابر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی

حجت‎الاسلام ناصر شکریان امیری گفت: حضور روحانیون و حوزه‌های علمیه یک ظرفیت عظیم دینی و علمی است که باید از این ظرفیت گسترده و عظیم در برابر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بیشترین بهره را برد.
کد خبر: ۳۵۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵ - 04July 2019

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون در برابر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‎الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در همایش عملیات مشترک مقاومت و بیانیه گام دوم انقلاب با حضور مبلغان شهرهای ساحلی استان در مجتمع فدک بابلسر با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و با اشاره به تبیین فرهنگ مقاومت در بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: حضور روحانیون و حوزه‌های علمیه یک ظرفیت عظیم دینی و علمی است که باید از این ظرفیت گسترده و عظیم در برابر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بیشترین بهره را برد.

وی در ادامه با اشاره به وجود با برکت آستان مقدس شمس الشموس آقا علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت معصومه (س) در ایران اسلامی افزود: وجود مرقد مبارک این دو بزرگوار در ایران اسلامی و کرامات این خاندان خود ظرفیت بسیار مهمی برای ترویج و نشر فرهنگ رضوی در جامعه اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ناهنجاری‌های اجتماعی در برخی سواحل مازندران اشاره و تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی بر اهمیت حضور روحانیت در مراکز توریستی و گردشگری تاکید دارد و این حضور زمینه کاهش بسیاری از این ناهنجاری‌ها را در این مناطق به ویژه مناطق ساحلی استان فراهم خواهد کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه سخناد خود به ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه اعزام مبلغ ویژه مناسبت‌های مختلف اشاره و تاکید کرد: تمام تلاش خود را در راستای بهره گیری از توان تبلیغی روحانیون و طلاب جوان بکار خواهیم بست و از این ظرفیت در راستای تقویت فعالیت‌های فرهنگی و دینی بهره خواهیم گرفت.

حجت‎الاسلام شکریان امیری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع گسترش فزآینده آسیب‌های اجتماعی در بسیاری از مناطق کشور و استان اشاره و بیان داشت: حضور مبلغین و روحانیون در کاهش و ریشه کن کردن آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است و برای کاهش و رفع آن باید روحانیت اقدام جهادگونه و انقلابی داشته باشند.

استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران در پایان با تاکید بر تقویت فعالیت‌های دینی و فرهنگی در کشور، خاطرنشان کرد: با همکاری و وحدت همه نهادهای فرهنگی و دینی باید زمینه حضور جوانان و نوجوانان در این فعالیت‌ها فراهم شود و از ظرفیت حوزه و روحانیت هم در این برنامه‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار