نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

تاسی از زندگی و منش شهدا الگوی ارزشمندی برای جوانان است

حجت الاسلام «سیدمهدی قریشی» در مراسم پیوند ازدواج زوج جوان دانشجو در جوار مزار شهدای گمنام ارومیه گفت: توصیه دین اسلام بر این است که مقدمات ازدواج آسان جوان‌ها در جامعه فراهم شود، تا ریشه‌های دین در جامعه مستحکم شود.
کد خبر: ۳۵۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ - 05July 2019

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، در حاشیه مراسم پیوند ازدواج زوج جوان دانشجو در جوار مزار شهدای گمنام ارومیه که همزمان با میلاد کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (س)‌ برگزار شد، اظهار داشت: ازدواج‌هایی که با تاسی از زندگی و منش شهدای بزرگوار کشور و در جوار مزار مطهر شهدا صورت می گیرد، ضمن اینکه بسیار ساده و آسان و با معنویت و توام با روح الهی و یاد اهل بیت عصمت و طهارت هستند، الگو و سرمشق بسیار خوب و ارزشمندی برای خانواده ها و جوانان خواهند بود.

وی گفت: توصیه دین اسلام بر این است که مقدمات ازدواج آسان جوان ها در جامعه فراهم شود، تا ریشه های دین در جامعه مستحکم شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر آیات قرآنی افزود: با توجه به آیات قرآنی تکلیفی بر دوش مسولین جامعه است تا با ایجاد اشتغال به این امر سهولت ببخشند. هم چنین از خانواده ها انتظار میرود تا با دوری از تجملات سختی های ازدواج بین زوج را بکاهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار