استاندار تهران خبرداد؛

توقف پلمب مدارس توسط بنیاد شهید

در پی پلمب ۲ مدرسه توسط بنیاد شهید و احتمال پلمب ۹ مدرسه دولتی دیگر در پایتخت، استاندار تهران با تاکید بر توقف پلمپ مدارس در تهران گفت: نقدینگی لازم برای خرید این مدارس وجود دارد و به زودی مشکل را حل خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۵۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ - 05July 2019

توقف پلمب مدارس توسط بنیاد شهیدبه گزارش سایر رسانه های دفاع‌پرس به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌گو با ایسنا، گفت: پلمب مدارس در تهران توسط بنیاد شهید متوقف شده و مدرسه دیگری پلمب نخواهد شد تا ما در مدت کوتاهی این مشکل را حل کنیم.

وی تاکید کرد: قطعا در مورد ۲ مدرسه پلمب شده نیز رایزنی خواهیم کرد که این مدارس توسط بنیاد باز شود و مشکلی برای ثبت‌نام و تحصیل دانش اموزان ایجاد نشود.

وی افزود: در حال حاضر نقدینگی لازم برای خرید مدارس وجود دارد و در حقیقت آموزش و پرورش می‌خواهد این مدارس بخرد و بنیاد هم می‌خواهد بفروشد، اما باید در نحوه خرید توافقی را ایجاد کنیم. بی تردید با توجه به وجود منابع لازم برای خرید این مدارس بزودی توافق نحوه خرید را ایجاد می‌کنیم تا این مشکل در کمترین زمان ممکن حل شود.

 روز سه شنبه هفته گذشته یازدهم تیرماه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از پلمب ۲ مدرسه دولتی تهران توسط بنیاد شهید خبر داده بود و علت پلمپ این مدارس را مسائل مالی عنوان کرده بود.

محسنی بندپی پیرو خبری مبنی بر احتمال پلمب ۱۱ مدرسه قلع و قمعی دارای مالک حقوقی در تهران (بنیاد شهید) و سرگردانی ۸۰۰۰ دانش آموز در پی این اقدام گفت: متاسفانه دیروز ۲ مدرسه ابتدایی دخترانه "زیوری" در منطقه ۲ و مدرسه پسرانه "شهدای هسته‌ای" در منطقه ۳ پلمب شدند. همه ما در حال تلاشیم تا مشکلات مربوط هرچه سریعتر حل شوند، حتی ظاهرا نهاد‌های بالاتر برای حل معضل ورود کرده‌اند و امیدواریم مشکل این دو مدرسه نیز حل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها