امام جمعه موقت ساری:

باید بدانیم با برجام و اتکا به غرب به هیچ جا نمی‌رسیم

حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» گفت: کشورهای اروپایی و آمریکایی ما را وادار می‌کنند در برجام بمانیم اما خودشان چه کاری کردند و باید بدانیم با برجام و اتکا به غرب به هیچ جایی نمی‌رسیم.
کد خبر: ۳۵۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 05July 2019

باید بدانیم با برجام و اتکا به غرب به هیچ جا نمی‌رسیم / در برابر آمریکای زورگو باید با زور ایستادبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ولادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: کسی که به قم و حرم حضرت معصومه (س) مشرف شود بهشت بر او واجب می‌شود که جایگاه حضرت معصومه (س) را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه (س) به عنوان عالمه آل عبا معرفی شد، افزود: به خاطر جایگاه بالای حضرت معصومه (س) تمام علما و مراجع تقلید در محضر این بانوی بزرگوار زانوی ادب زدند.

امام جمعه موقت ساری افزود: زمانی که فصل تابستان فرا می‌رسد مومنین غصه‌دار می‌شوند چراکه بی‌حجاب‌ها در خیابان‌ها میدان‌داری می‌کنند.

حجت الاسلام قاسمی خطاب به این افراد گفت: سیره حضرت معصومه (س) و حضرت فاطمه زهرا (س) را بدانید و زنان و دختران جامعه اسلامی درس عملی را بیاموزند.

وی ادامه داد: مردان با غیرت که زنان و دختران آنان با بی‌حجابی در خیابان‌ها پرسه می‌زنند آیا از کره مریخ آمدند؟ خیر آنها از همین جامعه هستند و جای تاسف دارد که این همه الگو و اسوه از اهل بیت در جامعه داریم ولی نتوانستیم الگوسازی کنیم.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به روز قلم و با بیان اینکه حرمت قلم در قرآن مشخص شد و دارای اصالت است و بدا به حال کسانی که از رسالت قلم‌زنی غافل هستند، ادامه داد: کسانی که قدرت نوشتن دارند رسالت قلم را باید بدانند.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: کشورهای ما وابسته به نفت است و باید منابع ما از نفت خارج شود و زمانی که کشور وابسته به نفت باشد دچار مشکل می‌شود و باید همانند کشورهای پیشرفته از تجربه‌های آنان استفاده کنند.

وی با اشاره به موسم حج گفت: حجاج در دنیای اسلام وظیفه سنگینی دارند و برخی از شخصیت‌ها حج را نباید سیاسی کنند و دین مگر می‌شود خارج از سیاست باشد و بزرگان ما دین را توام با سیاست دانستند و کارگزاران و حجاج به ابعاد سیاست توجه کنند.

امام‌جمعه موقت ساری گفت: توافق نامه‌ای ۵+۱ با آمریکا نشستند و چندین ماه طول کشید و یک سال است از برجام خارج شدیم و این روزها در برابر تزویر غربی‌ها قرار گرفتیم و با قوی‌ترین تحریم‌ها مواجه هستیم.

این مسؤول گفت: اروپا و آمریکا سر یک سفره هستند و آمریکای پیمان شکن تهدید می‌کند ایران از برجام خارج نشود در حالی که خودشان خارج شدند.

قاسمی افزود: کشورهای اروپایی و آمریکایی ما را وادار می‌کنند در برجام بمانیم اما خودشان چه کاری کردند و باید بدانیم با برجام و اتکا به غرب به هیچ جایی نمی‌رسیم.

وی بیان کرد: تفکر سازش را کنار بگذاریم و به استراتژی چالش با غرب نقل مکان کنیم و در برابر آمریکای زورگو باید با زور ایستاد.

امام جمعه موقت ساری گفت: از دولت می‌خواهیم برجام را لغو کنند و از قوه قضاییه می‌خواهیم کسانی که با نوسانات ارز، قیمت مسکن را نجومی می‌کنند و کالای اساسی را گران می‌کنند با قاطعیت برخورد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار