امام جمعه بروجرد:

اینستکس وقت‌کشی اروپا به نفع آمریکاست

حجت‌الاسلام سید علی حسینی گفت:با توجه به اینکه برجام آبی را برای ما گرم نکرد، اینستکس هم در واقع وقت‌کشی اروپا به نفع آمریکاست.
کد خبر: ۳۵۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ - 05July 2019

کاهش جمعیت در کشورهای مسلمان توطئه دشمنان است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‎آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: برخی در شهرستان بروجرد در فضای مجازی حریم‌ها را رعایت نمی‌کنند و تخریب‌ها و توهین‌هایی را در این فضا شاهد هستیم.

وی افزود: انتقاد خوب است اما توهین و تخریب مجاز نیست و متأسفانه برخی کانال‌های فاسد که شناخته‌شده نیستند به آبروی مردم حمله می‌کنند که از پلیس فتا تقاضا داریم این افراد را شناسایی و کانال‌های آن‌ها را حذف کند و همچنین از دادستان و دادگستری تقاضا می‌شود تا کسانی را که با آبروی مردم بازی می‌کنند را به اشد مجازات محکوم کنند چراکه این‌یک مسئله جدی است و باید سریعاً بررسی و رسیدگی شود.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به اینستکس افزود: اینستکس یک شرکت خصوصی است که در فرانسه به ثبت رسید و آلمان و انگلیس سهام‌دار آن هستند، سؤال اینجاست چگونه اروپا با اینستکس می‌خواهد مشکلات را حل کند؟

وی بیان کرد: آن‌ها می‌گویند پول نفت را گرفته و به‌جای آن غذا و دارو می‌دهند که در واقع این نوعی بازی دادن ایران است و یک تقسیم‌کار بین اروپا و آمریکاست.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: مسئولان کشور با ازسرگیری فعالیت‌های هسته‌ای برخورد مناسبی نسبت به برجام انجام دادند و از مسئولان تقاضا می‌شود که فعالیت‌های هسته ای را ادامه دهند و با توجه به اینکه برجام آبی را برای ما گرم نکرد، اینستکس هم درواقع وقت‌کشی اروپا به نفع آمریکاست.

وی با اشاره به‌ روز جمعیت گفت: کاهش جمعیت در کشورهای مسلمان توطئه دشمنان است و باید متوجه باشیم که یکی از معیارهای قدرت و توسعه در هر کشوری، جمعیت جوان است و باید تلاش کرد جمعیت کشور همواره جوان بماند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار