برگزاری مراسم کوهپیمایی هنرآموزان فرماندهی آموزش‎های هوایی شهید خضرایی با حضور فرمانده نهاجا

همزمان با دهه کرامت، مراسم کوهپیمایی هنرآموزان فرماندهی آموزش‎های هوایی شهید خضرایی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در ارتفاعات سوهانک برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ - 05July 2019

مراسم کوهپیمایی هنرآموزان فرماندهی آموزشهای هوایی شهید خضرایی در ارتفاعات سوهانک انجام شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، همزمان با آغاز دهه کرامت صبح امروز امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه فرماندهان، مسئولین و هنرآموزان فرماندهی آموزش‎های هوایی شهید خضرایی ضمن تجدید میثاق با آرمان‎های شهدای گمنام در شهرک شهید محلاتی در همایش کوهپیمایی در ارتفاعات سوهانک شرکت کردند‌.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه ورزش باعث نشاط و طراوت و باعث بالندگی نیروهای نظامی می‎شود و با توجه با فرمایش فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) که امر به ورزش را امر به معروف معرفی کردند اظهار داشت: ورزش، تحصیل و تذهیب از خواسته های مقام معظم رهبری می باشد و شما جوانان در رسیدن به این اهداف باید تلاشگر و کوشا باشید.

در این کوهپیمایی که در ارتفاعات منطقه سوهانک انجام شد، هنرآموزان ضمن طی مسیر و طبیعت گردی با حضور در یادمان شهدای گمنام و با قرائت زیارت عاشورا و اقامه نماز با شهدا تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار