مسئول پیشکسوتان و راهیان نور اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

کرامت امام رضا (ع) به شهید تیموریان یک ثروت بی‌پایان معنوی است

«ولی‌الله شیرامه» گفت: کرامت امام رضا (ع) به شهید «تیموریان» یک ثروت بی‌پایان معنوی است که هر کسی نمی‌تواند به آن دست یابد.
کد خبر: ۳۵۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ - 06July 2019

کرامت امتیاز مخصوص پیامبران، امامان و شهدای در راه اسلام است«ولی‌الله شیرامه» مسئول پیشکسوتان و راهیان نور اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با اشاره به دهه کرامت، ضمن برشمردن جایگاه کرامت در قرآن، اولین کرامت به مخلوق را از سوی خدای سبحان دانست و اظهار داشت: کرامت ثروتی است که خداوند نصیب هر کس نمی‌کند و این امتیاز مخصوص پیامبران، امامان و شهدای در راه اسلام است.

وی با توجه به اینکه شهدا از سوی خدا به کرامت رسیدند، به زندگی شهید «محمد تیموریان» پرداخت و افزود: این شهید بزرگوار با علاقه‌ای که به امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) داشت هر وقت که از عملیات برمی‌گشت به پابوس امام رضا (ع) می‌رفت.

شیرامه ادامه داد: شهید تیموریان وقتی که در عملیات بدر در منطقه هورالهویزه به شهادت رسید، پیکر مطهرش به همراه شهدای لشکر 5 نصر اشتباهاً به مشهد منتقل شد و در بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) طواف داده شد و پس از آن متوجه شدند که شهید متعلق به لشکر 25 کربلای مازندران است.

وی عنوان کرد: کرامت امام رضا (ع) به شهید تیموریان یک ثروت بی‌پایان معنوی است که هر کسی نمی‌تواند به آن دست پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار