سرهنگ فرد در جمع خبرنگاران:

پلیس با اشرار به‌شدت برخورد می‌کند

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تأکید بر برخورد شدید پلیس با اشرار گفت: تمامی اراذل و اوباش سطح یک تهران دارای شناسنامه و تحت کنترل پلیس هستند.
کد خبر: ۳۵۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ - 06July 2019

کنترل اراذل و اوباش سطح یک تهران/ با سابقه‌اران سطح یک شدیدترین برخورد‌ها خواهد شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «داود فرد» جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اوایل خرداد امسال بر اساس اعلام پلیس ۱۱۰ به پلیس آگاهی، مبنی بر کشته شدن یک جوان در منطقه شرق تهران اظهار داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یکی از اراذل و اوباش شرق تهران به واسطه درگیری با سلاح کلت کمری، یک نفر را کشته و متواری شده است.

وی ادامه داد: به دلیل جریحه دار شدن احساسات عمومی و ایجاد ناامنی، اقدامات پلیسی برای دستگیری این شرور آغاز شد.

سرهنگ فرد افزود: این فرد پس از درگیری از تهران خارج و به منظور فرار از کشور به یکی از شهر‌های مرزی متواری شد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص انگیزه درگیری گفت: یکی از انگیزه‌های درگیری، عرض اندام بود و این درگیری از قبل هماهنگ شده بود.

سرهنگ فرد گفت: این فرد به دلیل فیزیک بدنی که داشت، لقب «غول» را برای خود انتخاب کرده بود و به دنبال ایجاد قلمرو در شرق تهران بود.

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه این فرد سوابق متعددی دارد، گفت: این شخص در گذشته به دلیل درگیری دو با راهی زندان شده است.

وی گفت: ح. (غول) از سابقه‌داران سطحِ یک تهران است. این شخص دارای شناسنامه در پلیس آگاهی است و تحت کنترل بوده است.

سرهنگ فرد با اشاره به اینکه تمامی اراذل و اوباش سطح یک تهران دارای شناسنامه و تحت کنترل پلیس هستند، گفت: در صورت تخلف اراذل و اوباش شهر تهران با آن‌ها به شدیدترین شکل برخورد‌ خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار