۱۱ مرداد؛

ششمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی در روسیه برگزار می‌شود

ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ارتش‌های جهان ۱۱ مرداد در روسیه برگزار می‌شود و طی آن شرکت‌کنندگان در ۳۲ رشته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۳۵۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ - 06July 2019

پنجمین دوره مسابقات بین المللی نظامی در روسیه آغاز می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، هر ساله رقابتی با عنوان مسابقات بین المللی ارتش یا International Army Games که روسیه مبدع آن است در این کشور و چند کشور دیگر برگزار می‌شود که امسال نیز در ششمین دوره آن، نمایندگانی از کشور‌های شرقی و غربی در ۳۲ رشته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

قرار است که امسال روسیه، چین، ایران، مغولستان، هند، بلاروس، ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان و ازبکستان میزبانان این دوره از مسابقات بین المللی ارتش‌های جهان باشند که کشورمان نیز در دو رشته گشت جاده (Road Patrol) و مسابقات غواصی عمق (Depth) میزبان این مسابقات خواهد بود.

در مسابقات ۲۰۱۹ تعداد رشته‌ها از ۲۸ رشته به ۳۲ رشته افزایش یافته است که برخی از رشته‌های این دوره از مسابقات شامل بیاتلون‌تانک، سواروف، هوابرد، تهاجم دریایی، غواصی عمق، تعمیرات، ضدهوایی، پهپاد، سوارکاری نظامی، مهارت‌های نظامی، نجات اضطراری، مسابقات زمستانی، پیاده‌نظام کوهستان، آشپزی، مسیر ایمن، تعمیر و نگهداری، خمپاره‌انداز، هوابرد، تهاجم دریایی، محیط امن، واحد‌های مهندسی، سگ‌های نظامی و پلیس نظامی است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار