سروش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

عملکرد موفق ایران در انتقال فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی به سایر کشورها

ابوالفضل سروش با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از آموزه‌های دینی و الهی است، گفت: الگوبرداری سایر کشور‌ها به خصوص اروپایی‌ها از فرهنگ انقلاب اسلامی ما قابل انکار نیست.
کد خبر: ۳۵۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ - 06July 2019

موفق عمل کردن در انتقال فرهنگ و ارزش‌های انقلاب به خارج از مرز‌ها/ نهضت خمینی برگرفته از نهضت حسینی استابوالفضل سروش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و با اشاره به جنایات و فساد‌های مختلف در دوران حکومت پهلوی اظهار داشت: انقلاب اسلامی کشورمان برگرفته از آموزه‌های دینی و الهی است؛ چراکه مقابله با کفر و ظلم از دستورکار‌های مهم دین اسلام است.

این نماینده خانه ملت گفت: رهبری امام خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت همان نقشی را داشت که حضرت رسول در پاکسازی مدینه از لوث ظالمان و کفار ایفا کرد؛ انقلاب اسلامی، ایمان ملت ما را احیا کرد.

سروش با بیان اینکه آمریکا از بدو ظهور انقلاب اسلامی برای نابودی عزت و اقتدار تا از هیچ کوششی دریغ نکرده است، گفت: آمریکا با استقلال، عزت، اقتدار و موفقیت‌های ما مخالف است؛ آن‌ها از این جهت با انقلاب اسلامی دشمنی دارند، چون می دانند که تمام آبرو و قدرت ایران با پیروزی انقلاب محقق شد.

سروش گفت: در این برهه از زمان که غربی‌ها با تمام امکانات و ظرفیت‌هایشان به جنگ با کشورمان آمده‌اند، مسوولان اگر با خدمت‌رسانی به مردم در راستای کسب رضایت ملت و بهبود وضعیت کنونی کشور تلاش کنند، اتحاد میان مسوولان و مردم دوچندان شده و باعث جلوگیری از گستاخی دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار