معاون فرماندار جوانرود:

ساماندهی گلزار شهدا نمونه بارز مصادیق تکریم شهداست

«کمال شهسواری» گفت: ما هرچه داریم از شهیدان و فرهنگ ایثار و شهادت است و ساماندهی گلزار مطهر شهدا نمونه بارز مصادیق تکریم شهدا است.
کد خبر: ۳۵۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ - 06July 2019

ساماندهی گلزار شهدا نمونه بارز مصادیق تکریم شهدا می باشدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «کمال شهسواری» معاون فرماندار شهرستان جوانرود امروز در جلسه کارگروه ساماندهی مزار شهدای شهرستان جوانرود که در فرمانداری برگزار شد با تاکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما هر چه داریم از شهیدان و فرهنگ ایثار و شهادت است و ساماندهی گلزار مطهر شهدا نمونه بارز مصادیق تکریم شهداست.

شهسواری افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در راستای ساماندهی و بهسازی مزار شهدا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

«سید ایوب زارعی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جوانرود با بیان اینکه تمام مزار شهدای این شهرستان بازسازی شده است، گفت: بر اثر زلزله 57 مزار شهدا در این شهرستان آسیب دیده که نیاز یه بهسازی دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جوانرود بیان داشت: شهرستان جوانرود 40 گلزار شهدا و 263 مزار دارد که از این تعداد 132 مزار در شهر و مابقی در روستاها هستند.

وی ساماندهی مزار و تامین آب، برق و جاده دسترسی و نصب تابلوی راهنما در ورودی گلزارها را از دیگر نیازهای گلزارهای شهدا در راستای رضایتمندی خانواده های معظم شهدا و مردم عنوان کرد.

«فرهاد تاب‌زر» شهردار شهرستان جوانرود هم با یادآوری مسائل و مشکلات گلزارهای شهدای این شهر گفت: گلزارهای شهدای شهر در شان شهدا و مردم شریف جوانرود نیست.

شهردار شهرستان جوانرود افزود: اقداماتی در راستای بازسازی و ساماندهی گلزارهای شهدای جوانرود انجام گرفته اما کافی نیست.

 تاب‌زر با بیان اینکه ساماندهی گلزا و مزارهای شهدا از اولویت کارهای شهرداری است، بیان داشت: تا یک ماه دیگر شاهد تحولاتی در ساماندهی مزار شهدا خواهیم بود.

وی آسفالت جاده دسترسی، تامین روشنایی، ساماندهی و از بین بردن علف‌های هرز و سایر خدمات شهری به گلزارهای شهدا را از مهمترین برنامه‌های خود اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار