طی پیام‌هایی جداگانه؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع انتصاب جانشین رئیس ستاد کل و رئیس سازمان بسیج را تبریک گفت

حجت‌الاسلام قندهاری انتصاب امیر «محمدرضا آشتیانی» به سمت جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار «غلامرضا سلیمانی» به ریاست سازمان بسیج را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۵۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ - 07July 2019

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع انتصاب جانشین رئیس ستاد کل و رئیس سازمان بسیج را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدحسین قندهاری» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی به سمت جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی به ریاست سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران را تبریک گفت.

متن این پیام‌ها به شرح ذیل است:

«وَ أعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة وَ مِن رِبَاطِ الخَیل، تُرهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ الله وَ عَدُوَّکُم...

برادر گرانقدر امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی

با سلام و تحیات الهی

انتصاب جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به سِمت «جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح» که بیانگر حسن اعتماد معظم له، تعهد و شایستگی‌های آن برادر ارجمند است را تبریک عرض می‌کنم.

بی‌شک تجارب گرانبها و نقش‌آفرینی جنابعالی در سنگرهای گوناگون، پشتوانه‌ای ارزشمند برای ارتقای بنیه دفاعی و امنیتی کشور خواهد بود.

از پیشگاه خداوند متعال موفقیت و سربلندی‌تان را در جهت خدمت‌گزاری به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.»

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام بدین‌وسیله انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که نشان از تعهد، حسن سوابق خدمتی و نقش‌آفرینی‌های به موقع آن برادر گرامی در عرصه‌های انقلاب اسلامی بوده، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امید است با هم‌افزایی سازنده‌تر با مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در راه نورانی و خطیر شجره طیبه بسیج در آن سازمان مردمی و انقلابی با توکل بر خداوند متعال و استمداد از اهل بیت عصمت و طهارت موفق و پیروز باشید.

از پیشگاه حضرت احدیت دوام توفیقات در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و عمل عالمانه به فرامین نائب بر حق ایشان فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای برایتان مسئلت دارم.»

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار