آیین رونمایی و جشن امضا به مناسبت روز قلم «و ناگهان باران» برگزار شد

مراسم رونمایی و جشن امضا دو کتاب در حوزه دفاع مقدس در میدان حضرت ولی‌عصر (عج)، (ایوان انتظار) برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ - 07July 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، احسان بیسادی معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری در خصوص مراسم جشن امضای روز قلم اظهار داشت: به مناسبت روز قلم و دهه کرامت آیین رونمایی و جشن امضا دو اثر منتشر شده «و ناگهان باران» و «تشنگان قله‌های برفگیر» با حضور نویسندگان و اهالی هنر و قلم در میدان حضرت ولی‌عصر (عج)، (ایوان انتظار) برگزار شد.

احسان بیسادی افزود: مراسم رونمایی از این دو اثر با موضوع دفاع مقدس با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو، انتشارات سوره مهر و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با هدف ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس هم، چون ایثار، جهاد، شهادت و همچنین افزایش آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس برگزار شد. در این برنامه فرهنگی و ادبی که با حضور جمعی از نویسندگان و اهل قلم برگزار شد، سید یوسف رضوی و ساسان ناطق، نویسندگان این دو اثر به بیان خاطرات و احوالات خود در زمان نگارش آثارشان پرداختند.

آیین رونمایی و جشن امضا به مناسبت روز قلم «و ناگهان باران» برگزار شد

بیسادی با اشاره به ظرفیت گذرگاه‌های مترو جهت برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: قرار است به منظور معرفی آثار فاخر ادبی در حوزه‌ها و با موضوعات گوناگون با مشارکت سایر ناشرین محترم برنامه رونمایی کتاب را در این گذرگاه فرهنگی به صورت هفتگی شاهد باشیم. در حاشیه این مراسم با همکاری کارگاه انجمن خوشنویسان ایران کارگاه خوشنویسی «از بیکران قلم» با حضور استادان عرصه خوشنویسی به ارایه هنر خود پرداختند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری اضافه کرد: به مناسبت دهه کرامت و همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نمایشگاه عکس «دختران نام‌آور» با موضوع معرفی بانوان و دختران افتخارآفرین کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی برگزار شد.

آیین رونمایی و جشن امضا به مناسبت روز قلم «و ناگهان باران» برگزار شد

همچنین با مشارکت معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری تهران و به مناسبت هفته عفاف و حجاب مسافران شهر زیرزمینی در ایستگاه میدان حضرت ولی‌عصر (عج) به تماشای نمایش میدانی با موضوع قیام مسجد گوهرشاد ایستادند و گروه ده نفره هنرمندان با اجرای حرکات مفهومی و نمادین یادآور حماسه ایستادگی مردم مسلمان در برابر قانون کشف حجاب در زمان رضاخان شدند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار