فرمانده سپاه ناحیه «چرام» معرفی شد

فرمانده سپاه ناحیه «چرام» در آیینی با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
کد خبر: ۳۵۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ - 07July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه چرام امروز با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، مقاومت را تنها راه مقابله با آمریکا دانست و اظهار داشت: آمریکایی که امروز می‌بینید با آمریکای ۴۰ سال پیش تفاوت دارد و از درون در حال انحطاط است.

وی از هم پاشی بنیان خانواده، افزایش میزان طلاق و فرزندان نامشروع و افزایش قتل و جنایت را از مهم‌ترین مشکلات آمریکای امروز عنوان کرد و افزود: نابرابری و بی‌عدالتی در این کشور بیداد و یک تنفر اجتماعی نسبت به سیاست‌های این کشور ناقض قوانین بین‌المللی که مرتب در حال جنگ و خونریزی بوده، در دنیا ایجاد شده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه قدرت‌های جدید مانند چین هم از نظر نظامی و اقتصادی آمریکا را تهدید می‌کنند، عنوان کرد: از بین رفتن هیبت پوشالی آمریکا و بیداری اسلامی از دیگر نکات مهم در تاثیرگذاری مقاومت است.

خرم‌دل با بیان اینکه امروز به هر جای دنیا که نگاه کنید سیاست‌های آمریکا شکست خورده و این کشور در حال تحقیر شدن است، ابراز داشت: امروز فقط داشتن قدرت کافی نبوده و اثر قدرت مهم است و این‌هاست که این نوید را می‌دهد که با مقاومت می‌توانیم هم بر آمریکا و هم بر رژیم صهیونسیتی پیروز شویم.

وی اتحاد و همدلی را از مهم‌ترین شروط  مقاومت دانست و عنوان کرد: در هیچ مقطعی از تاریخ، جریان اسلامی شکست نخورده مگر اینکه بینشان جدایی و تفرقه صورت گرفته، بنابراین امروز بیش از گذشته نیاز به انسجام و اتحاد داریم چرا که یکی از سیاست‌های اصلی آمریکا این است که بین اقوام و طوایف ما تفرقه‌افکنی کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف، گفت: امروز بیش از هر برهه‌ای نیاز داریم که گوش به فرمان رهبر باشیم و اختلافات جناحی، قومی و سیاسی را کنار بگذاریم.

در پایان این آیین از زحمات سرهنگ «حسن رضایی» فرمانده سابق سپاه ناحیه چرام تقدیر و «علی‌اصغر پوربهشت» به عنوان فرمانده جدید سپاه این ناحیه معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها