آغاز زندگی مشترک زوج محمودآبادی در جوار شهدای گمنام غواص

مراسم عقد زوج جوان محمودآبادی در کنار مزار شهدای گمنام غواص برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ - 07July 2019

آغاز زندگی مشترک زوج محمودآبادی در جوار شهدای گمنام غواصبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) زوج جوان محمودآبادی مراسم عقد خود را در کنار مزار شهدای گمنام غواص برگزار کردند.

این زوج جوان هدف از این امر خیر را الگوی زندگی‌شان از اهل بیت (ع) و برکت در زندگی روزمره عنوان کردند و گفتند: اگر می‌خواهیم در زندگی اخروی و معنوی سعادتمند باشیم باید زندگی اهل بیت را  برای خود الگو قرار دهیم.

عروس و داماد محمودآبادی هدف از برپایی مراسم عقد خود در کنار شهدای گمنام، ترویج فرهنگ ازدواج آسان در میان جوانان و خانواده‌ها را یکی از هدف‌های مهم خود از برگزاری مراسم عقد خود در کنار مزار شهدای گمنام این شهرستان بیان کردند.

این زوج محمودآبادی در ادامه با اشاره به دلایل عمده عدم ازدواج جوانان در کشور، گفتند: برخی از خانواده‌ها شرایط برای ازدواج جوانان را سخت گرفته و موجب شده‌اند میزان ازدواج در بین جوانان کشور کاهش پیدا کند.

این زوج جوان افزودند: آرامش کنونی کشور مرهون خون پاک شهدا است و الگو گرفتن جوانان از راه و سیره شهدا آن‌ها را در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام و نظام بیمه می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار