مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان مطرح کرد؛

پرداختن به نقش ارگان‌ها، سازمان‎ها و ادارات در دانشنامه دفاع‎ مقدس لرستان

سرهنگ «حجت‌الله ناصر‌پور» با اشاره به در دست اجرا بودن تدوین دانشنامه دفاع مقدس لرستان، گفت: در دانشنامه دفاع مقدس تلاش می‌کنیم که بتوانیم نقش ارگان‌ها، سازمان ها و ادارات را در دوران زرین دفاع مقدس تفهیم کنیم و به آیندگان انتقال دهیم.
کد خبر: ۳۵۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ - 07July 2019

نقش نماینده ولی فقیه در لرستان، در دوران دفاع مقدس بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز در ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه که با حضور آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: آیت‌الله میرعمادی بزرگترین حامی ارزش‌های دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی در استان لرستان است.

وی با بیان اینکه عزم همه مسئولان استان لرستان بر این است که به آن جایگاه و نقطه امید انقلاب اسلامی خدمت کنند، افزود: یکی از نقاط امید انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، وجود مبارک نماینده ولی فقیه در استان‌ها است.

ناصرپور با اشاره به در دست اجرا بودن تدوین دانشنامه دفاع مقدس لرستان، گفت: در دانشنامه دفاع مقدس تلاش می‌کنیم که بتوانیم نقش ارگان‌ها، سازمان ها و ادارات را در دوران زرین دفاع مقدس تفهیم کنیم و به آیندگان انتقال دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با تأکید بر اینکه مداخل دانشنامه از همه اقشار و نهادها هستند، تصریح کرد: در نظر داریم که با تشکیل یک تیم پژوهشی نقش نماینده ولی فقیه در استان در هشت سال دوران دفاع مقدس را بررسی کنیم.

«قاسم ولی‌زاده» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: نماز جمعه همواره کانون نشر معارف انقلاب اسلامی بوده و ائمه جمعه توانسته‎اند در طول ۴۰ سال نقش های مختلفی در پایگاه نماز جمعه ایفا کنند و در حرکت های انقلاب اسلامی موثر باشند.

وی با بیان اینکه امروز ائمه جمعه استان به ویژه آیت‌الله میرعمادی امام جمعه خرم آباد در حوزه‌های مختلف تاثیرگذار بوده و به عنوان سرمایه لرستان مطرح هستند، افزود: در مسئله سیل اخیر اولین نفری که در میان مردم سیل زده حضور یافت آیت‌الله «میرعمادی» بود که در آرامش روحی جامعه اثر گذار بود.

ولی‌زاده گفت: ارسال نامه به بخشداران و فرمانداران برای همکاری با ستاد های نماز جمعه و تشکیل ستاد استانی و اجرای برنامه‌ها ویژه این بخش در دستور کار قرار می گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نقد ائمه جمعه را سازنده و توصیه‌های آنها را راهگشا دانست و متذکر شد: ائمه جمعه نقدهایی هم که در تریبون نماز جمعه بیان می کنند مربوط به مواردی است که حقوق مردم رعایت نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها