ولایتی: ایران به دنبال استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای با نظارت است

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در دیدار معاون وزیر خارجه ایتالیا گفت: ایران به دنبال استفاده از انرژی صلح امیز هسته‌ای و با نظارت است و در عین حال ما و منطقه در حال مبارزه یا تروریسم هستیم.
کد خبر: ۳۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸ - 02December 2014

ولایتی: ایران به دنبال استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای با نظارت است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در دیدار "لاپو پیس تللی"، معاون وزیر خارجه ایتالیا با بیان اینکه افق مذاکرات در حالیکه در میانه راه است افقی روشن است اظهار داشت: ایران به دنبال استفاده از انرژی صلح امیز هستهای و با نظارت است و در عین حال ما و منطقه در حال مبارزه یا تروریسم هستیم.

ولایتی در ادامه افزود: گروههای خطرناک تروریستی برای تمام جهان خطر بزرگی محسوب میشوند و همه ما از جمله کشور ایتالیا باید تلاش کنیم تا با آنها مبارزه شود.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک با اشاره به روابط طولانی ایران و ایتالیا تصریح کرد: ما در گذشته شاهد روابط تاریخی و گسترده بین دو کشور بودیم و در حال حاضر تلاشهایی برای گسترش روابط دو کشور انجام شده است و طی این یک ساله این روابط رو به توسعه بوده است.

وی تاکید کرد: در سال های گذشته میزان مبادلات و روابط دو جانبه بین ایران و ایتالیا افزایش یافته است و با کاهش شدیدی روبرو شده است و در حال حاضر تلاش داریم این میزان رو به رشد باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها