فرمانده ناجا:

سرکشی به خانواده‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهید ستوان دوم «حسین خانگاه» در بندرعباس، سرکشی به خانواده‌های شهدا را وظیفه همگان دانست و گفت: شهدا افتخار ناجا و کشور هستند.
کد خبر: ۳۵۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ - 08July 2019

سرکشی به خانواده شهدا وظیفه همه ما است/ شهدا افتخار ناجا و کشور هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در سفر به استان هرمزگان به دیدار خانواده شهید ستوان دوم «حسین خانگاه» در بندرعباس رفت و از این خانواده شهید دلجویی کرد.

فرمانده ناجا در این دیدار سرکشی به خانواده‌های شهدا را وظیفه خود و تمام فرماندهان ناجا دانست و اظهار داشت: شهدا افتخار ناجا و کشور هستند.

وی افزود: اگر جانفشانی و ایثار این افلاکیان نبود، آرامش و امنیت امروز را نداشتیم و عزت و سربلندی کشور ما در سایه از خودگذشتگی این عزیزان پایدار ماند.

سردار اشتری بقای نظام و امنیت کشور را در گرو ادامه راه آنان عنوان و تصریح کرد: همان‌گونه که شهدا تا آخرین قطره خون خود جانانه در برابر دشمنان خارجی و داخلی قد علم کردند و پرچم اسلام و ایران را افراشته نگاه داشتند، ما هم با تمام توان، منش و راهشان را ادامه داده و در خدمت خانواده این عزیزان آسمانی خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، شهید ستوان دوم حسین خانگاه در اردیبهشت 1373 در درگیری مسلحانه با دو متهم فراری از ناحیه سر مجروح و در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها