نخستین جشنواره ملی پلیس در تراز انقلاب برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی نیروی انتظامی گفت: نخستین جشنواره ملی پلیس در تراز انقلاب اسلامی با موضوع رفتار حکیمانه پلیس با مردم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ - 08July 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از مهر، سرهنگ «صادق محمودی» مدیرکل روابط عمومی ناجا با اشاره به اینکه نخستین جشنواره ملی پلیس در تراز انقلاب اسلامی با موضوع رفتار حکیمانه پلیس با مردم برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره در هشت بخش پوستر، عکس، نقاشی، فیلم کوتاه (نماهنگ، مستند)، پویانمایی، خاطره، شعر، سرود و مقاله برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: موضوعات جشنواره شامل پلیس مؤمن و خدامحور، پلیس متشرع و متعبد، پلیس ولایی و انقلابی، پلیس مجاهد و مدافع ارزش‌ها، پلیس تکلیف‌گرا و ساده‌زیست، پلیس عفیف و غیور، پلیس مهربان و رئوف، پلیس امنیت‌آفرین و دشمن‌شناس، پلیس خدمتگزار و مردم‌یار، پلیس بصیر و حکیم، پلیس مقتدر و شجاع، پلیس قانونمند و باانصاف، پلیس حرفه‌ای و تحولگرا و پلیس امین و پاکدست است.

نخستین جشنواره ملی پلیس در تراز انقلاب برگزار می‌شود

سرهنگ محمودی با اشاره به نحوه ارسال آثار گفت: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند از سه طریق پست الکترونیکی (publicrelatinns.saas@police.ir)، پیام‌رسان سروش به شماره ۰۹۰۳۵۲۵۳۷۶۹ و ارسال پستی به دبیرخانه جشنواره (صندوق پستی: ۶۱۹-۱۵۷۴۵) اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی ناجا تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آبان ۱۳۹۸ است که این مهلت تمدید نمی‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از مقررات تخصصی و عمومی جشنواره می‌توانند به نشانی اینترنتی Saas.police.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها