حذف نام شهید از پُل‌ پایتخت و سکوت مسئولان شهری

در حالی که شورای شهر تهران در دوره گذشته پلی فاقد نام را به نام «شهید علی‌اصغر برغمدی» نام‌گذاری کرده بود، مدیریت جدید تهران، اقدام به فک تابلو مزین شده به نام این شهید بزرگوار از روی پل کرده است.
کد خبر: ۳۵۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ - 08July 2019

حذف نام شهید از پُل‌ پایتخت و سکوت مسئولان شهری + عکس

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از «تسنیم»، در چهارمین دوره شورای شهر تهران و با وجود حضور دو طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا در این شورا، شاهد اتفاقات خوبی در پایتخت بودیم.

در شورای چهارم تهران، کمیته‌ای تحت عنوان کمیته نامگذاری فعالیت داشت که وظیفه این کمیته، نامگذاری معابر و اماکن پایتخت به نام شهداء و مفاخر ملی بود و این کمیته عملکردی به دور از نگاه‌های سیاسی داشت.

در همین راستا، در دویست و سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران، نامگذاری پل فاقد نامی در محدوده منطقه 4 شهرداری تهران واقع در بزرگراه شهید زین‌الدین و خیابان احسان به نام شهید «سردار علی‌اصغر برغمدی» به تصویب اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و «مهدی چمران» رئیس وقت شورای شهر تهران طی نامه‌ای نامگذاری این معبر به نام این شهید بزرگوار را به «محمدباقر قالیباف» شهردار وقت تهران ابلاغ کرد و در نهایت این معبر به نام این شهید نامگذاری شد.

اما با پایان یافتن مدیریت شهری در دوره چهارم و در دور جدید شورای شهر تهران، مدیریت جدید شهر تهران اقدام به حذف برخی معابر مزین شده به نام شهدا کرده است.

مدیریت شهری در این دوره، اقدام به فک تابلو مزین به نام «شهید علی‌اصغر برغمدی» از روی این پل کرده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار