جانشین فرمانده سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛

آغاز طرح «جهاد همبستگی ملی» در مناطق سیل‌زده کرمانشاه

سرهنگ پاسدار «مرتضی مرادی» گفت: طرح «جهاد همبستگی ملی» به منظور بازسازی و نوسازی منازل سیل‌زده استان کرمانشاه از امروز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۵۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ - 08July 2019

آغاز طرح « همبستگی ملی » در مناطق سیل زده کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «مرتضی مرادی» جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در جلسه طرح «جهاد همبستگی ملی» اظهار داشت: طرح «جهاد همبستگی ملی» به منظور بازسازی و نوسازی منازل سیل‌زده در استان کرمانشاه از امروز اجرایی می‌شود.

مرادی افزود: این طرح که با هدف کمک به سیل‌زدگان مناطق مختلف کشور مطرح شد با کمک مردم و خیرین می‌تواند نتایج بسیار اثر بخشی را به دنبال داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در این طرح با محوریت مساجد برنامه‌ریزی شده خاطرنشان کرد: در این راستا با دعوت از مؤمنین و اهالی محله دعوت می‌شود که در ساخت یک یا چند واحد مسکونی کمک کنند.

وی عنوان کرد: همچنین در این راستا از کسبه و بازاریان دعوت شده که جهت تأمین کالاهای اساسی تمام همت خود را به کار بگیرند.

به گفته این مسئول، استان کرمانشاه یکی از استان‌های موفق در راستای یاری رساندن به محرومان و مناطق آسیب دیده از زلزله و سیل است.

این مسئول اضافه کرد: مسئولیت بازسازی مناطق آسیب دیده در سیل وظیفه دولت است و بسیج و سپاه در این زمینه تمام همت خود را به کار گرفته که کمک کند.

مرادی با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص پای کار آمدن مسئولان در راستای خدمت رسانی به مردم گفت: در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها تنها راه مقابله و برون رفت از مشکلات خدمت به مردم است بخصوص افرادی که در سیل و زلزله آسیب دیدند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه متذکر شد: یکی از مهمترین برکاتی که این طرح به دنبال دارد این است با همبستگی و وحدت ملی یک سرمایه اجتماعی رقم خواهد خورد تا آسیب دیدگان احساس آرامش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها