نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

طرح «جهاد همبستگی ملی» توسط سپاه موجب دلگرمی مردم است

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» توسط سپاه موجب دلگرمی و آرامش خاطر مردم است.
کد خبر: ۳۵۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ - 08July 2019

طرح « جهاد همبستگی ملی» توسط سپاه موجب دلگرمی مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی «جهاد همبستگی ملی» برگزار شد، اظهار داشت: در بحث سیل و زلزله هیچ‌گاه دولت به تنهایی نمی‌تواند بحث بازسازی را انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» توسط سپاه موجب دلگرمی و آرامش خاطر مردم است.

وی افزود: جهت بازسازی مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده باید همه مردم با اتحاد ملی دست به دست هم دهند تا کارها به نحو احسن پیش برود.

علما به نقش سپاه و پیش قدمی سپاه در راستای بازسازی مناطق آسیب دیده ناشی از حوادث طبیعی اشاره و بیان کرد: جهاد همبستگی ملی با مرجعیت سپاه یکی از طرح‌های بسیار خوب است و مردم از اینکه سپاه این طرح را اجرایی می‌کند آرامش خاطر دارند.

وی خدمت رسانی به مردم را یکی از اولویت‌های مهم بیان کرد و گفت: کمک به مردم از اهمیت بالایی برخوردار است چنانچه امام (ره) در وصایای خود فرمودند خدمت به مردم بالاترین مستحبات است و بیشترین ثواب را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از ائمه جماعات مساجد درخواست کرد تا جهت دعوت مردم به طرح همبستگی ملی نهایت تلاش خود را به کار بگیرند.

علما تصریح کرد: البته روحانیت در امر بازسازی همیشه پا به کار بوده و هستند و با تحمل سختی‌ها و مشقات فراوان در حوادث مختلف در کنار مردم بوده و فعالیت چشمگیری داشته‌اند.

وی عنوان کرد: روحانیت از قبل از انقلاب تا امروز همیشه خادم مردم بوده‌اند و کمک به مردم را سیره خود می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان بار دیگر بر همبستگی مردم در امر بازسازی مناطق سیل زده تاکید کرد و متذکر شد: اگر در این راه قدم بردارید در اصل به خود خدمت کرده‌اید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار