انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با دانشگاه فرهنگیان

تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان و دانشگاه فرهنگیان این استان منعقد شد.
کد خبر: ۳۵۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ - 08July 2019

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه‌ای که امروز در سالن جلسات ادار‌ه‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برگزار شد، منجر به انعقاد تفاهم‌نامه ای مشترک با دانشگاه فرهنگیان خوزستان شد.

سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در این جلسه ضمن تقدیر از دغدغه‌مندی مدیران و اساتید دانشگاه فرهنگیان خوزستان در حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزشی مقدسی است که به امر انسان سازی و پرورش نسلی می‌پردازد که قرار است آینده فرزندان این مملکت را بسازند.

وی افزود: رسالت اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگی، پژوهشی و هنری است و این امر زمینه تفاهم و همکاری دوچندان با دانشگاه فرهنگیان را بیشتر می‌کند.

علیپور ورود پژوهشگران دانشگاه فرهنگیان به نهضت تاریخ شفاهی، تدریس 2 واحد درسی دفاع مقدس و تدوین نقش دانشگاه و آموزش و پرورش استان را از اهمیت‌های این تفاهم‌نامه دانست و گفت: از آنجایی که فرهنگیان استان خوزستان نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند ضرورت دارد که مدیران، اساتید و دانش آموختگان این مرکز علمی و آموزشی نسبت به تدوین و انتشار آن همه ایثار و شهامت و شهادت نسل دانش آموز، دانشجو و معلم این استان تلاش کنند و آنرا به نسل‌های آینده انتقال دهند.

در پایان این جلسه نیز مدیران هر دو نهاد با امضای تفاهم‌نامه‌ای مشترک بر همکاری مستمر در بحث‌های مطرح شده تاکید و خواستار تشکیل کارگروه های مشترکی برای پیگیری مصوبات مطرحه شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها