سردار سلیمانی تأکید کرد؛

برجسته‌سازی نقش ناجا در تولید امنیت با بهره‌گیری از ظرفیت فیلم و سریال‌سازی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم تدوین سند و نقشه راه تولیدات هنری توسط معاونت اجتماعی ناجا و برجسته‌سازی نقش این نیرو در تولید امنیت با بهره‌گیری از ظرفیت فیلم و سریال‌سازی تأکید کرد.
کد خبر: ۳۵۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ - 08July 2019

لزوم تدوین سند و نقشه راه تولیدات هنری/ برجسته سازی نقش ناجا در تولید امنیت با بهره مندی از ظرفیت فیلم و سریال سازیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا پیش از ظهر امروز با حضور در مؤسسه فرهنگی-هنری ناجی هنر در نشست با معاون اجتماعی ناجا و مسئولان حوزه هنری نیروی انتظامی، با اشاره به ظرفیت عظیم «هنر» اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های متنوع و سرشار هنر برای معرفی مأموریت‌های گسترده نیروی انتظامی و پیشبرد اهداف بهره ببریم و این مهم نیازمند برنامه ریزی در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت است.

وی با بیان اینکه سوژه‌های پلیسی از موضوعات جذاب و مورد علاقه مردم در سینما و تلویزیون است، افزود: این مهم، یک فرصت استثنایی برای نیروی انتظامی است که فقط باید هنر و قابلیت بهره مندی از آن را داشته باشیم.

جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه باید به سمت تولیدات «اثربخش» در ابعاد مختلف هنری اعم از سریال، فیلم کوتاه، سینمایی، مستند، موشن گرافی، تله فیلم و... برویم، تأکید کرد: بر اساس نیازسنجی‌های مخاطبان و با نگاهی به آینده، لازم است که در حوزه فیلم و سریال سازی اقدامات مطلوب تری انجام دهیم.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به پاسخ‌گویی دقیق، به موقع توأم با سرعت و دقت عمل در حوزه تولیدات هنری به مطالبات فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: در روند فیلم و سریال‌سازی علاوه بر توجه به ذائقه مخاطب باید کیفیت تولیدات نیز به جد مورد توجه باشد و این مهم با تعامل و همراهی همه پلیس‌های تخصصی با معاونت اجتماعی ناجا محقق می‌شود.

سردار سلیمانی بر لزوم تدوین سند و نقشه راه تولیدات هنری تأکید و بیان کرد: در دسته‌بندی تولیدات هنری باید در دو حوزه متمرکز و غیرمتمرکز فعالیت کنیم؛ بدین معنا که برخی تولیدات هنری مانند فیلم یا سریال‌سازی یا تولید فیلم سینمایی بلند صرفاً باید در حوزه اختیارات موسسه ناجی هنر باشد، از طرفی تولیداتی چون مستندات، موشن گرافی و... را می‌توان به اداره اجتماعی پلیس‌های تخصصی واگذار کرد و مؤسسه ناجی هنر در نقش کنترل و نظارت نهایی ظاهر شود.

جانشین فرمانده ناجا تأکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های هنر می‌تواند در کسب سرمایه‌های اجتماعی پلیس مؤثر واقع شود و لازم است برای تحقق اهداف و برنامه‌ها در این حوزه، همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم.

وی گفت: باید با بهره مندی از ظرفیت فیلم و سریال‌سازی، نقش نیروی انتظامی در تولید امنیت برجسته شود.

در این نشست سردار «احمد نوریان» معاون اجتماعی ناجا، سردار «ابراهیم کریمی» جانشین معاون اجتماعی ناجا، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا، سردار «محسن حسن‌خانی» رئیس پلیس آگاهی ناجا، سردار «وحید مجید» رئیس پلیس فتا ناجا، سردار «کاظم مجتبایی» جانشین رئیس پلیس بین‌الملل ناجا، سرهنگ «ابوالقاسم خاتمی» معاون اجتماعی مرزبانی ناجا و جمعی از مسئولان حوزه هنری معاونت اجتماعی ناجا حضور داشتند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها